چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 خرداد 1400 03:32 ب.ظ توسط f.rabiezadeh
نرم افزار حسابداری
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
beheshti
کاربر جدید
کاربر جدید

--
06 تیر 1394 11:19 ب.ظ
    با عرض سلام خدمت شما بزرگواران ممنون میشم یک فایل خلاصه شده txt یا pdf از توضیحات مفید و کاربردی که باید در مورد نرم افزار حسابداری بدانیم را به اشتراک گذارید من help حسابداری که بالغ بر 160 صفحه می باشد را مطالعه کردم با این حال در صورت امکان چکیده ای از مطالب کاربردی را در اختیار من قرار دهید تا با مرور چندباره آن بتوانم تسلط کافی در منوی حسابداری پیدا کنم (((با تشکر فراوان از راهنمایی های شما عزیزان))))
    f.rabiezadeh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    01 خرداد 1400 03:32 ب.ظ

    با عرض سلام و ادب 

    کاربر گرامی جهت مطالعه امکانات سیستم مالی یکپارچه نوسا و راهنمای نرم افزارها میتوانید از لینک راهنمای نرم افزار استفاده نمایید.

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.