چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 تیر 1394 09:14 ق.ظ توسط j-esfahani
فرم نهایی پیش فاکتور
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
02 تیر 1394 01:26 ب.ظ
    سلام در فرم نهایی پیش فاکتور ، آیا امکان دارد سطر هایی که وضعیت آنها در فرم ویرایش "لغو" یا "خاتمه یافته" هست نمایش داده نشوند ؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    02 تیر 1394 01:55 ب.ظ
    سلام

    لغو یا خاتمه یاقته شدن یک سطر از پیش‌فاکتور مربوط به عملیات است - یعنی یک پیش‌فاکتور از قبل تنظیم شده و به مشتری داده‌ایم ولی بعدا در حین تحویل برخی از سطرها غیرلازم اعلام شده و لغو شده‌اند. در مورد خاتمه یافته، سطرها دقیقا همانند سطرهای تحویل شده هستند. یعنی قاعدتا بخشی از کالا تحویل شده و بقیه کالا مورد نیاز نبوده و صرفا برای اینکه در عملیات جاری نیازی به پیگیری آنها (برای صدور درخواست - تحویل - فاکتور) نباشیم آنها را "خاتمه یافته" می‌کنیم.

    قاعدتا اطلاعات مربوط به پیگیری عملیات ربطی به خود پیش‌فاکتور (به عنوان یک مستند که قبلا ایجاد شده است) ندارد و نباید در فرم نهایی تاثیر داده شود. شدیدا پیش‌بینی می‌کنم که وضعیت دلخواه شما برای اکثر کاربران ما مطلوب نباشد - و حتما برای ما هم مطلوب نیست (چون نیاز به تغییر سیستم دارد). اگر بخواهیم این وضعیت را اختیاری کنیم، لازم است تا پیش از هر بار نمایش فرم نهایی یک محاوره برای تعیین تکلیف این سطرها بازنمایی کنیم که اصلا قابل قبول نیست. پس می‌ماند که صرفا برای همین امکان که به نظر حقیر غیرلازم و حتی نادرست است یک صفحه در تنظیمات سیستم اضافه کنیم - یا یک گزینه به اطلاعات عمومی پیش‌فاکتور اضافه کنیم یا ...

    قبول بفرمایید که میسر نیست.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    02 تیر 1394 02:43 ب.ظ
    سلام
    مشتری وارد شرکت شده ، پیش فاکتور در تاریخ 94/4/1 برای ایشان ثبت میشود (3 ردیف پیش فاکتور)
    هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده است
    1- حالت لغو:
    مشتری 94/4/2 ردیف 3 را لغو میکند و ردیف 4 اضافه میشود .
    تصمیم :
    1- ردیف 3 پاک شود و ردیف جایگزین 3 (جدید) ایجاد شود
    2- ردیف 3 لغو شود و ردیف 4 ایجاد شود
    پیشنهاد :
    تصمیم 2 به مراتب تصمیم صحیح تری است و اطلاعات را حذف نکنیم بهتر است
    2-حالت خاتمه یافته :
    با نظر شما کاملا موافق هستم و شدیدا قبول دارم که در این شرایط بی معتی میشه درخواستم (طبق فرمایش شما)

    نتیجه :
    شرایطی را تصور فرمایید که هیچ عملیاتی بعد از پیش فاکتور انجام نشده ، حال امکان دارد سطری لغو شود (بدون اینکه پاک شود) ، مانده پیش فاکتور(اصلاح شده) در فرم نهایی تغییر کند ؟
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    02 تیر 1394 02:48 ب.ظ
    در ضمن
    چرا در قسمت پاسخ سریع "Shift+Enter" اثر دارد ولی در قسمت افزون پاسخ خیر؟ !
    Browser من هم Chrome هست
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    02 تیر 1394 03:59 ب.ظ
    سلام

    تفاوت لغو شدن و حذف شدن این است که می‌خواهیم سطر در پیش‌فاکتور باقی بماند ولی درخواست و تحویل نشود. از دید بنده این یعنی می‌خواهیم در پیش‌فاکتور باقی بماند (یعنی همان جمله را بدون تغییر به عنوان معنی ذکر کردم). خوب این یعنی می‌خواهیم سطر در پیش‌فاکتور باقی بماند (یعنی در فرم نهایی هم دیده شود).

    به هر حال مستقل از اینکه بنده و شما در این مورد به یک نظر مشترک برسیم یا خیر، با توجه به نکاتی که پبش از این عرض شد تغییر وضعیت کنونی برایمان میسر نیست.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    04 تیر 1394 09:14 ق.ظ
    سلام
    از نظر مشتری سطر پاک شده است ، اما برای ثبت سوابق و گزارشات در واحد فروش و دلیل لغو شدن سطر ، بهتر است سطر وجود داشته باشد و فرم نهایی تغییر پیدا کند .

    البته همین برای بنده کافی است که منطق روش را شما تایید بفرمایید. تغییرات (احتمالی) سیستم بماند به اختیار و صلاح دید سازمان محترم نوسا .

    با تشکر .
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.