چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 خرداد 1394 12:55 ب.ظ توسط neo94
رسید انبار - ریالی
�6 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
neo94
کاربر
کاربر

--
14 خرداد 1394 11:52 ق.ظ
    باسلام

    مواد اولیه مورد نیاز شرکت طی قرارداد و بصورت سالیانه خریداری میشود که بهاء مواد اولیه طی یکسال ثابت است .

    از آنجا که حجم خرید مواد اولیه و تعداد رسید انبارها بسیار زیاد است.

    آیا این امکان وجود دارد که قیمت بصورت تعرفه تعریف شود و جهت ریالی کردن رسید انبار از تعرفه استفاده شود ؟

    چون این کار علاوه براین که تکراری و زمان بر است خسته کننده نیز میباشد .

    بطور مثال درسال 93 - 42048 سطر رسید انبار مواد اولیه (فقط انواع چوب) وجود دارد به غیر از چسب و سایر مواد افزودنی که باید ریالی گردد.

    باتشکر
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    16 خرداد 1394 09:09 ق.ظ
    سلام

    چنین امکانی وجود ندارد ولی می توانید از امکان کپی کردن یک برگه انبار در برگه انبار خالی که باز می کنید استفاده کنید و مثلا یک برگه رسید را عملیاتی کنید و بعد از این هر بار که خواستید برگه رسیدهای مشابهی در نرم افزار ثبت کنید یک برگه انبار ورود کالا جدید باز کنید و تاریخ و مرکز تامین را در محاوره ابتدائی ثبات کرده و اینتر بزنید و بعد با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl + I برگه رسید کالای قبلی را که عملیاتی کرده اید احضار نمائید و تغییرات لازم را لحاظ کرده و بعد برگه را ذخیره کنید و در بازه زمانی که خواستید می توانید به منوی انبار رفته و فهرست برگه های انبار را احضار نمائید و با انتخاب کلی آنها همه برگه ها را عملیاتی نمائید .
    با تشکر
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    16 خرداد 1394 10:47 ق.ظ
    با سلام و عرض ادب.

    فقط یک نکته را فراموش نفرمایید:
    بهای کالای حریداری شده که در فاکتور خرید شما منعکس می شود (عدد ثابت مورد اشاره شما)، بخشی از بهای تمام شده کالای وارده به انبار (بهای رسید انبار) است. هزینه های حمل - گمرکی و ... و تخفیفات و در شرایط خاصی هزینه های مالی، به مبلغ فاکتور خرید اضافه می شوند و به عنوان بهای تمام شده کالای وارده به انبار منظور می شود. در اکثر مواقع، موارد فوق دارای فرمول ثابتی نیستند و حتی در مواردی می بایست با انجام عمل تسهیم، مبالغ ذیل را محاسبه و به بهای فاکتور خرید اضافه نماییم. نتیجه اینکه بهای رسید انبار شما، بر خلاف مبلغ فاکتور خرید شما، نباید همواره عدد ثابتی باشد.

    در هر صورت راه حل جناب آقای اعتمادی، برای سناریوی شما می تواند راهگشا باشد.
    neo94
    کاربر
    کاربر

    --
    17 خرداد 1394 02:17 ب.ظ
    باسلام خدمت جناب آقای مولایی و اعتمادی

    درمورد خرید هیزم که عمده مواد اولیه را تشکیل میدهد به جز بهای هیزم وجه دیگری پرداخت نمیشود و طبق قرارداد تحویل درب کارخانه است و دیگر اینکه پرسنل مالی فقط برگه های انبار را ریالی میکنند یعنی قبلا در انبار برگه های مقداری ثبت شده است و دیگر نیازبه برگه انبار جدید ورود کالا نیست .یعنی منظور شما این است که پرسنل انبار با استفاده از کپی برگه قبلی برگه جدید را تنظیم کنند . ؟
    شیخ الاسلامی
    کاربر
    کاربر

    --
    18 خرداد 1394 09:02 ق.ظ
    با سلام خدمت همکاران و  دوست عزیز

    چنانچه کالایی که طی سال خریداری می کنید دارای مبلغ ثابتی است  شما می توانید از بهای نرمال استفاده کنید .بهای نرمال را می توانید در درخت کالا و خدمات با اینتر بر روی کالا ور در تب تکمیلی فیلد بهای نرمال را پر کنید و بعد  در برگه های ورود هنگام ریالی کردن با استفاده از کلید شیفت و جهتی و یا کلید کنترل و کلیک موس سطرهایتان را انتخاب کنید و بعد از گزینه اصلاح یکباره سطر(های ) برگه استفاده کنید .که در این حالت می توانید با استفاده از بهای نرمال مبلغ سطر را درج کنید.و یا گزینه های دیگر از جمله آخرین بهای وارده استفاده کنید .


    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    18 خرداد 1394 11:35 ق.ظ
    سلام
    با پیشنهاد آخری بیشتر موافقم . یا اینکه بجای "بهای نرمال" از امکان "آخرین بهای وارده" استفاده کنید .

    پ.ن : همیشه برای راه های سخت و قدیمی یک راه جدید و ساده تر وجود دارد . (شعار من در سیستم نوسا)



    neo94
    کاربر
    کاربر

    --
    18 خرداد 1394 12:55 ب.ظ
    سلام
    ممنون از راهنمایی شما

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.