چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 06 خرداد 1394 12:37 ب.ظ توسط molaei
فروش
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
zakarya
کاربر
کاربر

--
06 خرداد 1394 11:10 ق.ظ
    باسلام خدمت دوستان
    چگونه می توان کالاهایی را که فاقد گردش هستند مشاهده نمود؟
    باتشکر
    Javid
    کاربر
    کاربر

    --
    06 خرداد 1394 12:18 ب.ظ
    عرض ادب و احترام، در سیستم مالی نوسا تمامی گزارشاتی که گردش ها را بررسی میکنند ( منوی تراز---> گردش و موجودی کالاها ، منوی گزارش فروش---> گردش فروش کالاها و خدمات و ... ) در قسمت محاوره در انتهای تب محتوی ، کنترل گردش طی دوره را در وضعیت : فقط موارد راکد ( فاقد گردش طی دوره ) بازنمایی شود را انتخاب نمایید. با سپاس
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    06 خرداد 1394 12:29 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب

    شما می بایست مجموعه ای حاوی تمامی کالاهایتان تعریف نمایید.
    سپس منوی گزارش فروش---- گردش فروش کالاها و خدمات یک مجموعه ---- انتخاب مجموعه مذکور ---- تیک "کالاها و حدمات فاقد رخداد نیز در نظر گرفته شوند" زده شود ---- از کشوی کنترل گردش طی دوره، گزینه "فقط موارد راکد بازنمایی شوند" راانتخاب نمایید. تصویب کنید.
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    06 خرداد 1394 12:37 ب.ظ
    توجه فرمایید که ممکن است در یک پایگاه اطلاعاتی، هزاران کالای راکد وجود داشته باشد که اساسا قابل فروش هم نیستند. پس در گزاش شما هم نبایست ظاهر شوند. شما در زمان تعریف مجموعه، می بایست محدوده کالاهای مورد نظرتان را انتخاب نمایید (در بدترین حالت، کل کالاها). از این مجموعه، تعدادی فاقد گردش طی دوره خواهند بود (همان گزارش مورد نظر شما)

    مشابه همین ماجرا در مورد گردش و موجودی کالاها در نرم افزار انبار هم صادق است.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.