چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 27 اردیبهشت 1394 12:20 ب.ظ توسط lotfallah
اشکال در نمایش تصویر کالا
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
lotfallah
کاربر جدید
کاربر جدید

--
27 اردیبهشت 1394 10:01 ق.ظ
    با سلام خدمت همه ، به نظر بنده هر چی کار با موس کمتر باشه سرعت کار با سیستم و بازدهی فرد بالاتر میره . حالا مشکل بنده اینه که : من کلاً سعی میکنم با کیبورد کار کنم.وقتی که کلیدهای ترکیبی Alt+F11 را روی کالا میزنیم و خلاصه اطلاعات کالا را نمایش میده من برای انتخاب تب های بالای برگه خلاصه اطلاعات کالا (مثل :سایر مشخصات ، تصویر کالا، کاربرد در مجموعه ،....) از کلیدهای ترکیبی Shift+Tab و سپس کلیدهای جهت دار کیبورد استفاده میکنم و مشکلی که وجود داره اینه که تب های تصویر کالا و کالاهای جایگزین غیر فعال هستند ولی اگر با موس روی اون تب ها کلیک کنم درست میشه و تصویر کالا و کالاهای جایگزین رو نمایش میده . لطفاًدر صورت امکان در ورژن های آبنده اصلاح گردد .
    Winphone
    lotfallah
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    27 اردیبهشت 1394 10:06 ق.ظ
    باز یه نکته اینکه چون بنده حافظه بلند مدت قوی تری دارم یادمه که در ورژن اولیه که این دو امکان تصویر کالا و کالاهای جایگزین اضافه شدند (فکر کنم ورژن 405) این مشکل وجود نداشت . یعنی با وجود استفاده از کلیدهای ترکیبی Shift+Tab تب های تصویر کالا و کالاهای جایگزین نمایش داده میشد .
    Winphone
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    27 اردیبهشت 1394 11:24 ق.ظ
    سلام

    در روش شما، تب‌های اشاره شده غیرفعال نیستند - بلکه "خالی" دیده خواهند شد. این وضعیت از ابتدا وجود داشته و در نسخه 405 هم به همین صورت بوده است.

    ماجرا این است: بدست آوردن تصویر کالا و فهرست کالاهای جایگزین عمل پرهزینه‌ای است - یعنی منابع زیادی از سرور و شبکه مصرف می‌کند. به همین دلیل در ابتدای بازنمایی محاوره اطلاعات کالا (مثلا با Alt+F11) این دو داده را از سرور نمی‌خوانیم و خواندن آنها را به احضار صفحه مربوط موکول می‌کنیم. به عبارت دیگر تا زمانی که صفحه تصویر کالا نمایش داده نشود اطلاعات تصویر کالا خوانده نمی‌شود - همین وضعیت برای فهرست کالاهای جایگزین هم وجود دارد.

    در روشی که شما برای حرکت بین صفحات بکار می‌برید، به دلیل ناشناخته‌ای ویندوز به سیستم ما اعلام نمی‌کند که صفحه مورد نظر ما نمایش داده شده است و به همین دلیل عملیات خواندن فهرست کالاهای جایگزین یا تصویر کالا انجام نمی‌شود.

    اگر میل دارید بیشتر از صفحه کلید استفاده نمایید، روش بهتر (در همه موارد مشابه که نواحی چند صفحه‌ای یا Tab Sheet در محاوره‌ها وجود دارند) این است که از Ctrl+Tab برای حرکت بین صفحات استفاده نمایید. Ctrl+Shift+Tab هم برای حرکت معکوس استفاده می‌شود. توجه کنید که Shift+Tab به معنی حرکت به المان قبلی است و فقط در مواردی کار می‌کند که در یک محاوره دقیقا روی المان اول یک صفحه قرار داشته باشید. در صورتی که Ctrl+Tab همیشه کار می‌کند. اگر از این روش استفاده نمایید تصویر کالا و فهرست کالاهای جایگزین به درستی نمایش داده خواهند شد. البته ما وضعیت موجود را در نسخه بعدی بیشتر بررسی خواهیم کرد و اگر راهی پیدا شود که با همین روش شما هم تصویر کالا به درستی نمایش داده شود آنرا پیاده‌سازی خواهیم کرد. اما علی‌الحساب نا نسخه بعدی می‌توانید از Ctrl+Tab استفاده کنید.

    اما مشکل دیگری هم وجود دارد: جدول‌های سیستم ما همگی تله‌ی Tab هستند! یعنی وقتی روی یک جدول قرار داشته باشید همه عملیات مبتنی بر Tab توسط جدول مدیریت می‌شوند و فرمان‌های عمومی از کار می‌افتند. در این محاوره، این مشکل در فهرست کالاهای جایگزین (که به صورت جدول نمایش داده می‌شوند) پیش می‌آید. برای رفع این مشکل کلید F12 را برای خروج از جدول پیش‌بینی کرده‌ایم. به این ترتیب با F12 از جدول کالاهای جایگزین خارج می‌شوید و بر روی تکمه "خروج" قرار می‌گیرید. یک Tab دیگر منجر به انتقال مکان‌نما به همان فهرست Tab Sheetها خواهد شد.

    lotfallah
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    27 اردیبهشت 1394 12:20 ب.ظ
    ممنون از توضیحات شما
    Winphone
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.