چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 اردیبهشت 1394 10:06 ق.ظ توسط Sadri
حداقل دستمزد و مزایای کارگران در سال 94 تصویب شد
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Sadri
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
25 اسفند 1393 01:24 ب.ظ
    حداقل دستمزد ۹۴ مشمولان قانون کار از ۶۰۸۹۰۰ تومان به ۷۱۲۴۲۵ تومان افزایش یافت. بن نقدی ماهیانه به ۱۱۰هزارتومان، حق مسکن ۴۰هزارتومان، سنوات روزانه ۱۰۰۰ تومان، حق اولاد یک فرزند نیز ۷۱۲۴۱تومان شد.

    شورای عالی کار پس از چند ساعت بحث و گفتگوی شبانه حداقل دستمزد سال آینده میلیون ها مشمول قانون کار را تعیین و تصویب کرد. بر این اساس، از ابتدای سال آینده تمامی کارگران و مشمولان قانون کار با افزایش دریافتی ماهیانه مواجه خواهند شد.

    طبق مصوبه شورای عالی کار، از ابتدای فروردین ماه سال آینده حق بن نقدی کارگران از ۸۰ به ۱۱۰ هزارتومان، حق مسکن از ۲۰ به ۴۰ هزارتومان، حق سنوات از ۵۰۰ تومان روزانه به ۱۰۰۰ تومان، حق اولاد یکنفر از ۶۰۸۸۸ تومان به ۷۱۲۴۱ تومان و حداقل مزد روزانه نیز از ۲۰۲۹۷ تومان به ۲۳۷۴۷ تومان افزایش می یابد.

    تا یکی دو روز آینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغیه مصوبه امروز شورای عالی کار را برای اجرا به تمامی واحدهای مشمول قانون کار کشور ارائه خواهد کرد.

    جدول کامل شده بسته دستمزد ۹۴

    (ارقام به تومان)






    لينك دانلود بخشنامه




    با تشکر
    پيوست ها
    golmohamadi

    --
    17 فروردین 1394 02:41 ب.ظ
    با سلام

    آقای صدری اگر امکان دارد تغییرات افزایش حقوق سال 94 را در نرم افزار حقوق دستمزد و  مواردی را که باید در نرم افزار دستمزد انجام دهیم توضیح دهید
    golmohamadi

    --
    17 فروردین 1394 02:43 ب.ظ

    و همچنین برای افرادی که یکسال سابقه دارند سنوات ماهانه 30000 تومان و رورانه 1000 تومان اضافه شود به چه صورتی باید عمل کرد
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    18 فروردین 1394 10:02 ق.ظ
    با سلام و احترام

    برخي تغييرات را در جدول مقادير ثابت انجام مي‌دهيم مانند حق اولاد. همچنين مي‌توان اطلاعاتي از پايه پرسنلي که بر اساس يک فرمول مشخص افزايش داشته است را نيز به کمک پردازه تغيير داد مانند افزايش درصد و يا مبلغ ثابتي به حقوق پايه
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    19 فروردین 1394 11:38 ق.ظ
    با سلام و عرض احترام ،
    عذرخواهی بنده رو به جهت دیر پاسخ دادن پذیرا باشید ، و اما نحوه اضافه  کردن سنوات بصورت ماهانه یا روزانه معمولا برای این گونه محاسبات که در زمان پایان سال و یا پایان همکاری (تسویه حساب) انجام میگیرد باید همان طور که استاد بنده سرکار خانم سجادی فرمودند در جدول مقادیر ثابت تغییراتی را اعمال فرمایید و توسط پردازه های اضافی پایه حقوق برای پرسنل را مورد تعییر قرار دهید .
    با تشکر
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    01 اردیبهشت 1394 10:06 ق.ظ
    سلام و عرض ادب ،
    معافیت ماهانه 11.500.000 ریال
    معافیت سالانه 138.000.000 ریال
    معافیت عیدی 11.500.000 ریال
    هفت برابر برای محاسبه طبقه اول (10%)  مالیات 966.000.000 بصورت سالانه
    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.