چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 25 اسفند 1393 12:17 ق.ظ توسط Etemadi
پیغام خطا
�7 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
nastaran
کاربر جدید
کاربر جدید

--
23 اسفند 1393 09:07 ب.ظ
    با سلام خسته نباشید احتراما خواهشمندام بررسی نمایید تا که چرا موقعی که موجودی کالا منفی میشود فقط کد کالا نمایش داده میشود نه نام کالا این موضوع برای یوزر سخت است که کد را حفظ نماید و شناسایی نام کالا برای یوزر که با اقلام کالایی آشنا میباشد بهتر است لطفا بررسی نمایید با تشکر میرزازاده مدیر مالی نسترن چینی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    24 اسفند 1393 09:34 ق.ظ
    سلام

    اگر امکان دارد کمی بیشتر توضیح دهید. در سیستم ما موجودی کالا هرگز قرار نیست منفی شود. نمایش کد و نام کالا در چه محلی از سیستم مورد نظر است؟

    ممنون
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    24 اسفند 1393 10:15 ق.ظ
    سلام

    طبق صحبتی که با این دوست عزیز داشتم متوجه شدم وقتی قصد فروش کالائی را ( که در انباری خاص موجودی کافی ندارد ) دارند ، وقتی مقدار را مثلا یک انتخاب می کنند فقط کد کالا را نمایش می دهد و نام کالا را در محاوره مربوطه نشان نمی دهد ولی وقتی همان کالا را در همان فاکتور با مقداری بسیار زیاد ( مثلا 73264) انتخاب می کنند در محاوره مربوطه هم کد و هم نام کالا را نشان می دهد .









    در حواله انبار هم به همین شکل است و من برای چندین کالا این کار را انجام دادم و برای هر کالا از یک عدد خاصی به بالا این حالت پیش می آید .

    با تشکر
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    24 اسفند 1393 10:20 ق.ظ
    لطفا تفاوت دو حالت موجود را بیان بفرمائید . اولی خطا در سرور است و دومی حالت دیگری است . در ضمن کالاهای دوستان از طریق کانورت از اکسل وارد نوسا شده است .
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    24 اسفند 1393 10:25 ق.ظ
    سلام

    کالای مورد نظر احتمالا در بیش از یک انبار موجودی دارد. موجودی کالا در تمام انبارها (به همراه حدهای بحرانی) در Client بررسی می‌شود اما موجودی کالا در یک انبار به خصوص فقط در سرور و همزمان با ذخیره برگه کنترل می‌شود.

    لطفا بررسی کنید که آیا تفاوت رفتار (عدد کوچک و عدد بزرگ) مربوط به همین نکته است یا مشکل دیگری وجود دارد که باید بررسی شود.

    خطاهایی که در سرور گرفته می‌شوند، در حین ذخیره برگه انبار منجر به قرار گرفتن مکان‌نما روی سطری که خطا در آن رخ داده است خواهند شد و به همین دلیل نیازی به اعلام کد یا نام کالا نیست. اما خطایی که در فروش به آن اشاره کردید در زمان تنظیم خودکار برگه انبار همزمان با تنظیم فاکتور رخ می‌دهد. به همین دلیل برگه‌ای که در دست ویرایش است برگه‌ای نیست که خطا در آن رخ داده است (برگه انبار منجر به خطا شده است). به همین دلیل مکان‌نمای برگه روی سطر دارای خطا قرار نمی‌گیرد و به جای آن کد کالایی که خطا در آن رخ داده است اعلام می‌شود. می‌توانیم ترتیبی دهیم که نام کالا هم در پیغام خطا نمایش داده شود - اما از آنجا که تغییر در سرور لازم است و نسخه 406 را بسته‌ایم، اضافه کردن نام کالا به پیغام خطا می‌ماند برای نسخه 407.

    منتظر اعلام نظر شما در مورد تفاوت رفتار سیستم در مقادیر بزرگ و کوچک هستم.

    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    24 اسفند 1393 11:13 ق.ظ

    کاملا درست فرمودید ، کالا در بیش از یک انبار گردش دارد و خواهشی که وجود دارد این است که در صورت امکان در نسخه های بعدی ترتیبی دهید که نام کالا هم در پیغام خطا نمایش داده شود ،
    ولی در رابطه با عدد کوچک و بزرگ و ارتباط آن با تفاوت پیغام ها چیزی متوجه نشدم .

    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    24 اسفند 1393 11:40 ق.ظ
    ممنون

    همانطور که عرض شد در نسخه آینده اضافه خواهد شد.

    ارادت
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    25 اسفند 1393 12:17 ق.ظ
    سلام

    بسیار ممنونم .
    اطلاع رسانی لازم نیز به کاربر انجام شد .

    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.