چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 14 اسفند 1393 11:46 ق.ظ توسط momeni
برند کالا
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
14 اسفند 1393 10:05 ق.ظ
    با عرض سلام
    در شرکت های بازرگانی ، هر کالا زیر نظر یک برند خاص در گردش هستند . اگر بخواهیم از برند خاصی گزارش بگیریم ، نیاز داریم کالا ها را به این برند اختصاص دهیم .
    برای اینکه خیال گزارش گیر راحت باشه که تمام کالا ها به برند خودشون ارتباط داده شده است نیاز است این ارتباط بصورت اجباری یا پیش فرض در تعریف کالا وجود داشته باشد.
    مجموعه کالا ، جای خوبی است برای اختصاص کالا ها به یک برند .
    اما بدلیل اینکه ارتباط مستقیم در حین تعریف کالا به مجموعه(برند) خود ندارد ، احتمال خطا وجود دارد که کاربر فراموش کند این ارتباط را انجام دهد .

     اگر میشد :
      - در محاوره تعریف کالا ، فیلد مجموعه کالا وجود داشت (حتی در تعاریف پایه سیستم ، این ارتباط را اجباری میکردیم)  و در همان لحظه که کالا تعریف میشد ارتباط هم داده میشد . و خیال گزارش گیر راحت باشه تمام ارتباط ها انجام شده .
    در غیر این صورت همیشه جای شک وجود دارد که این ارتباط برقرار شده است یا خیر .

    البته :
    در طراحی درختی کالا ، برند میتواند بعنوان یک سطح تعریف شود ، اما گزارش کلی از تمام سطوح(برند در تمام سطوح) احتمال خطا وجود دارد .و حتی میتوان با تعریف کدینگ خاص و کد برای هر برند یک کد خاص تعریف کرد ولی باز خطا وجود دارد .

    ممنون

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 اسفند 1393 11:46 ق.ظ
    سلام

    در مورد مجموعه: اگر بعدا مجموعه را اصلاح کردیم و تغییراتی در آن دادیم چه می‌شود؟

    طراحی درختی و یا استفاده از قطعات کد برای تعیین برند (یا حتی شرح، شرح لاتین، نام لاتین) روش‌های مناسب‌تری اند.

    به هر حال همیشه احتمال وجود خطا ناشی از دقیق نبودن اطلاعات وارد شده در همه بخش‌های سیستم وجود دارد. همیشه احتمال دارد کاربر داده‌ها را نادقیق وارد کند و به جز دقت و بررسی داده‌ها (توسط انسان) برای بسیاری از این موارد کاری نمی‌توان انجام داد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.