چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 بهمن 1393 02:05 ب.ظ توسط momeni
یک درخواست
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
nastaran
کاربر جدید
کاربر جدید

--
18 بهمن 1393 10:02 ق.ظ
    با اهدا سلام و عرض ادب و احترام خواهشمندم بررسی نمایید تا لیست فهرست از کالای عملیاتی انبار معین شده در سیستم انبار (همانند سیستم حقوق و دستمزد) جهت تعریف کالا در انبار قابلیت مطروحه در ذیل را داشته باشد که مجبور نباشیم تا انتهای سطوح تعریف شده علامت + را بزنیم تا نهایتا یک کد فنی و یا کد میله ای در سیستم تعریف نماییم و با جرای آن فهرست به راحتی امکانات سطح آخر کالا با فیلدهای مربوطه به مانند کد فنی کد میله ای و سایر به همراه کد کالا و نام کالا و سایر موءلفه های مربوطه به آن در یک لیست نمایش داده شده و با یک فراخوانی کاربر که کالا های خود را در سطوح زیادی جهت گزارش گیری بهتر طبقه بندی نموده است از سطح دسترسی بهتری برخوردار باشد. این امکان از نظر اینجانب سرعت عمل کاربر را جهت تکمیل اطلاعات کالا سهل الوصول نموده و سیستم با این کاربرگ اجرایی تر میشود و ضرورت استفاده از دسترسی به سطح آخر کالا از علامت + کاهش پیدا کرده و کاربر به راحتی اطلاعات کاربرگ خود را اصلاح حذف و اضافه مینماید با تشکر قدردان زحمات شما هستیم میرزازاده گروه کارخانجات نسترن چینی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    18 بهمن 1393 02:05 ب.ظ
    سلام

    ممنون از لطف شما.

    ویژگی‌های بخش‌های مختلف سیستم با هم قابل مقایسه نیستند. مثلا تعریف کالا همانند سیستم دستمزد انجام نمی‌شود. تعریف کالا از فهرست میسر نیست (و مطلوب هم نیست) - چرا که کالاها به صورت درخت تعریف می‌شوند و واضح است که هر کالا باید در فهرست زیرگروه‌های کالای سرگروه خود تعریف شود. به همین دلیل است که می‌فرمایید نیاز به استفاده از علامت + دارید. در واقع نیاز دارید که به فهرست کالاهای هم‌گروه برسید.

    از پست شما چنین برمی‌آید که تعداد زیادی کالا از قبل به صورت ناقص تعریف شده‌اند (یا با تبدیل اطلاعات از جای دیگری فراخوانی شده‌اند) و شما موقتا با حجم زیادی از اصلاح کالاها مواجه هستید. در این صورت کماکان توصیه می‌کنم از درخت کالاها برای اصلاح استفاده نمایید.

    روش درست و سریع استفاده از درخت: با کلیدهای بالا و پایین در بین سطرهای "درخت" حرکت کنید / با کلید فلش راست زیرگروه‌های یک کالا را باز کنید و یا با کلید فلش چپ ببندید / با کلید F11 فهرست کالاهای زیرگروه یک کالا را از درخت احضار نمایید / کلید F12 منجر به انتقال مکان‌نما بین درخت و فهرست می‌شود / امکان جستجوی کد با Ctrl+Alt+G و جستجوی نام با Ctrl+Alt+F در حین کار با درخت کالاها در اختیار قرار دارد.

    البته یک امکان در فهرست مراکز پیاده کرده‌ایم که خیلی جالب نشده و به همین دلیل در فهرست کالاها از پیاده‌سازی آن صرف نظر کردیم. در فهرست مراکز با یک تکمه اختصاصی درخت مراکز احضار می‌شود و مرکزی که در فهرست تحت مکان‌نما قرار داشته است برای اصلاح احضار می‌شود. این تنها روشی است که برای کمک به اصلاح داده‌های درختی از یک فهرست در اختیار قرار داریم. از آنجا که در این روش درخت به دفعات باز می‌شود و در سطرهای آن حرکت می‌شود، وضعیت حاصله نامطلوب تشخیص داده شده و استفاده از آن هم بسیار محدود است.

    می‌توانیم روی پیاده‌سازی این امکان برای فهرست کالاها در نسخه بعدی فکر کنیم، اما مدتی طول می‌کشد تا به دست شما برسد و احتمالا تا آن زمان سناریوی فعلی (تکمیل اطلاعات تعداد زیادی کالا) دیگر برای شما موضوعیت نخواهد داشت.

    توصیه بنده این است که اصلاح را با کمک درخت انجام دهید. بسیار سریع‌تر از فهرست کالاها به نتیجه خواهید رسید.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.