چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 بهمن 1393 01:54 ب.ظ توسط momeni
چند درخواست
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
nastaran
کاربر جدید
کاربر جدید

--
15 بهمن 1393 10:20 ق.ظ
    با سلام و خسته نباشید به گروه همکاران نوسا احتراما چند درخواست به صورت فهرست حضورتان ایفاد میگردد. 1 ـ در محاوره ارتباط کالا با انبار قابلیت اضافه کردن مشخصات تکمیلی مانند شماره فنی امکان پذیر نیست . 2 ـ در زمانی که موجودی ابتدا دوره یک سیستم استقرار میابد اگر تعدادی از کالا ها تعریف نشده باشد و پس از فراخوانی اولیه فراخوانی مجددی صورت پذیر کلیه کالا ها به انتهای لیست فراخوانی اضافه میگردد مثال اگر 1000 کالا فراخوانی شده ولی 50 کالا مجددا تعریف شده در فراخوانی مجدد فقط 50 کالای جدید اضافه نمی کند بلکه در لیست 1050 عدد به مقدار اولیه 1000 عدد اضافه شده و کالا ها 2050 عدد میشود 3 ـ در لیست تعرفه اگر واحد کالا تغییر پیدا کرده باشد با اینکه کالا های واحد قبلی را حذف میکنیم و مجددا کالا را با تغییر در واحد فراخوانی میکنیم همان واحد قبلی می آید یعنی در فراخوانی مجدد کالا ها با واحد جدیدآپ دیت نمی شود حتی در صدور فاکتور در صورت عوض شدن واحد قیمت را پیشنهاد نمیکند با تشکر لطفا در زمینه این شرکت را راهنمایی فرمائید با تشکر میرزازاده از گروه کارخانجات نسترن چینی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 بهمن 1393 01:54 ب.ظ
    سلام

    1. امکان استفاده از همه فیلدهای کالا در فرم ارتباط کالا با انبار وجود دارد. به خصوص شماره فنی را دوباره بررسی کردم و مشکلی دیده نمی‌شود. شاید منظور شما این است که شماره فنی کالا را می‌خواهید در حین تنظیم ارتباط آن با انبار درج کنید. اگر چنین است متاسفانه میسر نیست.

    2. امکانی که به آن اشاره می‌کنید، احتمالا "افزودن یکباره تعدادی کالا" به یک برگه انبار است. قاعدتا وقتی 50 کالای جدید تعریف می‌کنید و دوباره درخواست افزودن یکباره تعدادی کالا می‌دهید یا باید به صورتی فقط همان 50 کالایی که جدیدا تعریف کرده‌اید را برای سیستم مشخص کنید (محدوده کد؛ الگو؛ جستجو یا مانند آن) یا اینکه اگر همه کالاها را در محدوده مشخص می‌کنید منظورتان این است که همه کالاها به برگه اضافه شوند. توجه کنید که هر سطر برگه یک رخداد موجودی ابتدای دوره است و سیستم چنین فرض نمی‌کند که از هر کالا باید فقط یک سطر در برگه باشد. به همین دلیل اگر فرمان افزودن 1050 کالا به برگه را صادر کنید منطقا 1050 سطر به برگه اضافه می‌شود.

    البته بررسی خواهیم کرد که آیا امکان اضافه کردن یک Option در محاوره مورد اشاره وجود دارد - به صورت "کالاهایی که از قبل در برگه وجود دارند افزوده نشوند". اگر امکان‌پذیر باشد قاعدتا با استفاده از این Option فرضی مشکل شما حل خواهد شد. اما اگر میسر نباشد قبلا پوزش می‌خواهم.

    3 در مورد تعرفه هم متاسفانه مشکل دیده نشد. یعنی با تغییر واحد کالا و فراخوانی مجدد آن در تعرفه، واحد جدید کالا به صورت پیش‌فرض در سطر تعرفه درج می‌شود. البته من تصور کردم در مورد تعریف تعرفه سوال دارید. یعنی فرض کردم که یک تعرفه تنظیم کرده‌اید که در آن گفته شده اگر فلان کالا با واحد کیلوگرم فروخته شده باشد چنین بهای داشته باشد. واضح است که اگر واحدهای کالا را تغییر دهید به صورتی که کالا هرگز برحسب کیلوگرم فروخته نشود دیگر هرگز از آن سطر تعرفه استفاده نخواهد شد. اما اگر تعرفه را اصلاح نمایید، کالای قبلی را حذف کنید و دوباره فراخوانی نمایید، سطر جدید با واحد (اصلی) جدید کالا درج خواهد شد. این رفتار را بررسی کردم و سیستم دقیقا به همین صورت عمل می‌کند و اشکالی وجود ندارد.

    توجه فرمایید که هر سطر تعرفه به صورت مستقل دارای یک واحد است که لزوما واحد اصلی کالا نیست. معنی این واحد همان است که عرض شد: "اگر کالا با این واحد فروخته شود از این سطر تعرفه استفاده شود". در فراخوانی کالاها در تعرفه، واحد اصلی کالا به عنوان پیش‌فرض واحد سطر تعرفه لحاظ می‌شود (که البته قابل تغییر است). واضح است که تغییر واحد اصلی کالا منجر به تغییر خودکار واحد موچود در سطر تعرفه نخواهد شد. صرفا باعث می‌شود که آن تعرفه دیگر به عنوان بها برای کالا پیشنهاد نشود.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.