چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 بهمن 1393 03:04 ب.ظ توسط momeni
صدور فاکتور فروش مواد و خدمات
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hamed
کاربر
کاربر

--
12 بهمن 1393 01:40 ب.ظ
    باسلام خدمت یکایک برنامه نویسان و کارشناسان شرکت محترم نوسا در صنعت صنایع بسته بندی و صنایعی که ساخت محصول بر اساس سفارش مشتری میباشد باتوجه به قانون مالیات های مستقیم ماده 104 میبایست در فاکتور فروش فروش مواد اولیه و دستمزد جداسازی شود.حال مشکل اینجانب این مسئله هست که در سیستم فروش برداشت محصول برای فروش از انبار محصول میباشد قابل ذکر میباشد در سیستم رسمی فقط این اشکال موجود میباشد لطفا راهنمایی کنید
    hamed
    کاربر
    کاربر

    --
    18 بهمن 1393 01:31 ب.ظ
    ببخشید هیچ کس جواب سلام ما را هم نداد
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    18 بهمن 1393 01:47 ب.ظ
    سلام از ما است

    بدلیلی پست اول شما اصلا دیده نشد. پوزش می‌خواهیم.

    راه حل ما برای این موارد، استفاده از فروش خدمات به عنوان دستمزد ساخت است. یعنی فاکتور شما باید از کالا و خدمات تشکیل شده باشد. دستمزد را به عنوان خدمات فاکتور نمایید.

    ارادت
    hamed
    کاربر
    کاربر

    --
    18 بهمن 1393 02:25 ب.ظ
    ایراد در قسمت فروش محصول هست
    شرکت از محل انبار محصول میبایست خروجی صادر کند و فاکتور فروش اقدام شود در صورتیکه سازمان اعلام می کند شما میبایست مواد بفروشید و قیمت تمام شده مواد داشته باشید
    حال چگونه سیستم را استقرار کنیم
    ممنون از توجه جنابعالی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    18 بهمن 1393 03:04 ب.ظ
    سلام

    اگر چنین است کلا محصولی که از انبار خارج می‌شود ربطی به کالایی که قرار است در سطر فاکتور شما درج شود نخواهد داشت. یعنی مثلا کارتن چاپ شده از انبار برای فروش خارج می‌شود و قرار است به جای مقوای رول و سولفان و دستمزد چاپ و چسب فاکتور شود!

    برای این سناریو راه حلی به نظر بنده نمی‌رسد. شما (یا سازمان) چه فکر می‌کنید؟ احیانا اصلا چه کمکی از یک سیستم مکانیزه در این زمینه برمی‌آید؟

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.