چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 بهمن 1393 03:59 ب.ظ توسط aliaghamiri
خلاصه مانده حسابهای یک مجموعه
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
dadras
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
11 بهمن 1393 02:33 ب.ظ
    ضمن سلام و خسته نباشید خدمت دوستان، در نسخه 3/05 حسابداری ( بنده امکان کنترل این موضوع رو در نسخه آخر ندارم ، دوستان زحمت بکشند در آخرین نسخه هم کنترل کندد اگر حل شده بود که عرضی نیست ) در گزارش خلاصه مانده حسابهای یک مجموعه نحوه محاسبه را "اخذ سرجمع بر حسب ماههای سال میلادی " انتخاب کنید ، پس از مشاهده گزارش ، یک خروجی اکسل تهیه کنید ( ازهمان پنجره اصلی و نه از داخل پیش نمایش و... ) مشاهده میشود سر ستونهای گزارش به جای نام ماههای سال میلادی اعدادی نمایش داده میشوند.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    11 بهمن 1393 02:54 ب.ظ
    سلام

    آقای دادرس - شما دیگر چرا 305؟

    پدیده مورد اشاره شما در نسخه‌های بعدی هم دیده می‌شود. اشکال این است که Excel هر ترکیب متنی که در ورودی مشاهده کند و آنرا تاریخ تشخیص دهد، سعی می‌کند که معادل داده تاریخی را برای آن درج کند. اما از آنجا که فرمت عنوان ستون‌ها عموما حرفی است، باعث می‌شود که قاطی کند! عددی که مشاهده می‌کند در واقع معادل Excel برای تاریخ میلادی است. یعنی آن عددی است که Excel به صورت داخلی به عنوان تاریخ نگهداری می‌کند. مثلا ما April 2005 را به آن می‌دهیم و Excel عدد 34132 را در خود حفظ می‌کند. حال چرا آنرا به همان صورت عددی نمایش می‌دهد را نمی‌دانم.

    برای درست کردن عنوان ستون‌ها کافی است سلول‌ها را در Excel انتخاب کنید و فرمت آنها را تغییر دهید. از فرمت تاریخی ترکیب ماه و سال میلادی استفاده کنید.

    ارادت
    dadras
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 بهمن 1393 03:10 ب.ظ
    سلام مجدد و عرض ارادت فراوان

    در ابتدا که بسیار سپاسگرازم از پاسخ سریع و مکفی جناب عالی .

    در ادامه هم داستان اینکه ما هنوز 3/05 هستیم هم برمیگرده به اینکه ما فقط از حسابداری استفاده میکنیم و تعداد client ها هم زیاد است و پراکندگی جغرافیایی حدود 6 شهر ، بعضی از کاربران هم در دسته " کاربران عزیز " قرار دارند و صرفا عوض کردن یک آیکون برنامه سفر مجدد به کلیه بنادر را طلب میکند که هنوز زیر بار نرفته ام !
    aliaghamiri
    کاربر
    کاربر

    --
    11 بهمن 1393 03:59 ب.ظ
    جناب دادرس بنده هم همدرد شما هستم ! اما بالاخره یک جوری با برنامه های Remote می توان قضیه را جمع کرد .
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.