چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 12 بهمن 1393 10:26 ق.ظ توسط momeni
کارمزد بانکی و روش جدید در خزانه
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
omid
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
11 بهمن 1393 12:31 ب.ظ
    با عرض سلام و خسته نباشید در سیستم دریافت و پرداخت نوسا روال هایی موجود هستند که راه و روش را برای زدن اسناد در این سیستم راحت میسازند. موضوعی پیش آمد که فکر بنده را به خود مشغول کرد که در این پست آن را بیان می کنم . مشکل من کارمزد های بانکی در سیستم دریافت و پرداخت است . با توجه به تحقیقاتم و با تشکر از آقا ماهر ( تجربه بالایشان در این زمینه) متوجه شدم که به طور معمول در عملیات چک که یک طرف آن بانک است حتما کارمزدی با مبالغ ثابت توسط بانک دریافت میگردد و تنها در حالتی که چکی از یک شعبه بانک به همان شعبه ریخته شود کارمزد دریافت نمیگردد. با توجه به این موضوع سعی کردم که با استفاده از سیستم بتوانم این مورد را راه اندازی کنم مشکل اول این بود که میخواستم از روال جدیدی در سیستم استفاده نکنم . نظریه بعدی نیز که به ذهن بنده رسید استفاده از طرف مالی انتظامی بود که متاسفانه حتما باید از طرف انتظامی آن استفاده میشد که با توجه به هدف قابل استفاده نبود. حال میخواهم بدانم آیا راه حلی برای این موضوع در سیستم وجود دارد که سرعت و روانی روال در آن حفظ گردد و از روال جدید نیز استفاده ننماییم ( به دلیل سرعت بیشتر در کار) سند دستی هم که نه و یا در صورت عدم وجود شرکت تصمیمی در رابطه با تغییراتی در سیستم و راه اندازی کارمزد دارد (مانند تعرفه و یا طرف حساب فرعی اضافه و ....) با تشکر از توجه شما
    خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
    شیخ الاسلامی
    کاربر
    کاربر

    --
    11 بهمن 1393 04:28 ب.ظ
    سلام
    سند دریافت کارمزد وصول چک توسط بانک را اگر بدین صورت می زنید
    سایر هزینه ها - کارمزد بانکی              35000 بد
                                                        
                                         موجودی  بانک                                                             35000 بس
    شما می توانید از روال برداشت بانک از حساب بانکی استفاده کنید(روال پرداخت نقدی) .در هر صورت این وجهی که بابت وصول چک پرداخت می شود 1-یا از موجودی بانک برداشت می شود که روالی که شما می توانید استفاده کنید را عرض کردم 2- یا از محل صندوق است که روال پرداخت نقدی , پرداخت وجه از صندوق می توانید استفاده کنید 2- یا از محل تنخواه , که با کپی گرفتن از روال  پرداخت وجه نقد توسط صندوق و تغییر در مرکز و نهاد می توانید سند مورد نظر خود را بزنید.
                                                                                                     همیشه شاد باشید
    omid
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    11 بهمن 1393 09:56 ب.ظ
    با عرض سلام و خسته نباشيد
    درست ميفرماييد روال بسيار ساده اي براي اين موضوع وجود دارد و حتي سند دستي هم به سادگي جواب ما را ميدهد
    مشكل بنده اين است كه ميخواهيم راهي سريعتر و قانوني تر براي اين موضوع پيدا كنيم و با توجه به روند حركتي بانك ها كه حتما كارمزد ميگيرند ايا قرار است به سمتي رويم كه تعرفه كارمزدي در سيستم قرار دهيم؟ و يا دو سطر فرعي داشته باشيم يا خير
    با توجه به عملكرد سيستم خزانه و استفاده آن ، و با توجه به سريع و بسيار راحت بودن سيستم ،ايا ميخواهيم به سمتي رويم كه كارمزد را قسمتي از روال كنيم؟
    خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    12 بهمن 1393 10:26 ق.ظ
    سلام

    یعنی روش پیشنهادی خانم شیخ الاسلامی سریع نیست؟ یا غیرقانونی است؟
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.