چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 بهمن 1393 10:51 ق.ظ توسط momeni
تاریخ و زمان ثبت برگه
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
j-esfahani
کاربر پیشرفته
کاربر پیشرفته

--
07 بهمن 1393 10:44 ق.ظ
    با عرض سلام ، نیازی در برخی از شرکت ها وجود دارد که بتوان زمان و تاریخ "ثبت" و "آخرین اصلاح" برگه های انبار وفروش را در گزارشات فرم های نمایشی اخذ شود. شبیه این امکان در فرم های چاپی( زمان و تاریخ چاپ) وجود دارد. بطور مثال زمان ثبت حواله باسکول و یا فاکتور فروش. ممنون
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    07 بهمن 1393 01:17 ب.ظ
    سلام

    برای گروه عمده‌ای از کاربران ما، افشای زمان ورود اطلاعات (و به تبع آن ترتیب درج اطلاعات) بسیار نامطلوب است. مثلا منجر به رد دفاتر می‌شود.

    ارادت
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    08 بهمن 1393 10:30 ق.ظ
    با عرض سلام. آیا ممکنه که فیلد "ساعت " ثبت برگه وجود داشته باشد اما در پیش فرض فرمها در حالت عادی تعریف نشده باشد و هر شرکت که نیاز به آن پیدا کند به آن دسترسی داشته باشد؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 بهمن 1393 10:51 ق.ظ
    سلام

    صرف وجود فیلد برای اینکه وضعیت را برای کاربران ما نامطلوب کند کافی است. اینکه فیلد در فرم‌های پیش‌‍فرض وجود نداشته باشد کافی نیست. همانطور که گفته شد اشخاصی هستند که نمی‌خواهیم از این اطلاعات آگاهی داشته باشند. این اشخاص عموما با سیستم آشنایی کامل دارند و از حدی از قدرت برخوردارند که از کاربر بخواهند فیلدهای مخفی شده را در فرم‌ها نمایش دهد.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.