چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 آذر 1393 03:28 ب.ظ توسط saadat
شرح مکانیزه سطرهای بدهکار سند انبار در برگه های ورود انبار(رسید ها)
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
حسین میرزایی
کاربر جدید
کاربر جدید

--
11 آذر 1393 02:46 ب.ظ
    عرض سلام و ادب زمانی که از طرف حساب اختصاصی استفاده میکنیم این امکان وجود دارد که شرح مکانیزه سطرهای برگه(شرح طرف حساب) را مشخص کنیم،زمانی که در یک برگه انبار سند انبار مربوطه راباز میکنیم سطر های مربوط به موجودی بدون شرح هستند،آیا این امکان وجود دارد که این شرح ها هم مکانیزه پر شوند؟
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    11 آذر 1393 03:28 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر محترم؛ هر رخدادی که در هریک از سیستم‌های مالی نوسا ثبت می‌شود داری شرح عملیات می‌باشد که  اگر کاربر فراموش نکرده باشد که ثبت نماید بصورت پیش فرض در سندهای حاصله از آن برگه یا .. لحاظ می‌شود، حال اگر کاربر فراموش کرده باشد و قرار باشد همه سطرها را اصلاح نماییم هر چند این موضوع ایراد کار کاربر است ولیکن در سیستم مالی نوسا این امکان وجود دارد که شرح های سطرها را بصورت زیر اصلاح نماییم و همین شرح در سند حاصله منعکس می‌شود.

    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.