چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 آذر 1393 03:53 ب.ظ توسط saadat
تعیین طرف حساب یکباره چندین برگه ورود و خروج - ریالی کردن یکباره چندین برگه ورود
�8 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
حسین میرزایی
کاربر جدید
کاربر جدید

--
08 آذر 1393 11:35 ق.ظ
    عرض سلام و ادب
    حدودا 2 ماه هست که بنده با سیستم نوسا کار میکنم-قسمت انبار
    باتوجه به اینکه حجم رسیدها و هواله های انبار در یک روز بالاست و ریالی کردن آنها بصورت برگه به برگه خیلی زمان میخواد و تمام وقتم رو در روز میگیرد.
    فکر میکنم اگه این امکان رو فراهم کنید که با مشخص کردن یک بازه زمانی تمام برگه های ورود ریالی بشه بصورت مکانیزه چون تمام نرخ ها و حساب ها و طرف حساب هایی که با آنها سر و کار داریم مشخص شده و تعریف شده است، فقط میخواهیم به جای تک تک برگه ها تعداد مشخصی از آنها را بصورت یکباره ریالی کنیم.
    در مورد حواله های انبار هم همین درخواست رو دارم چون تک تک حواله هارو هم باید طرف حساب هاشو  مشخص کنم و بعد عملیاتیش کنم.
    kermanshahi
    کاربر
    کاربر

    --
    08 آذر 1393 03:45 ب.ظ
    با سلام
    برای عملیاتی کردن برگه های انباری که طرف حساب ها و ریال آنها کامل شده است ، کافی است از منوی انبار --> فهرست برگه های انبار ، لیست تمام برگه ها را بیاورید و با گرفتن Shift و کلیدهای چهار جهت کیبورد(کلید رو به پایین) ، برگه ها را آبی کرده و سپس با زدن علامت تبدیل برگه تحت مکان نما به عملیاتی ، برگه ها را با هم عملیاتی کنید. البته اگر منظورتان را درست متوجه باشم.
    حسین میرزایی
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    08 آذر 1393 06:44 ب.ظ
    نه منظورم این نیست ،منظورم این است که در فهرست رخدادهای انبار کل برگه هارو انتخاب کنم و طرف حساب اختصاصی آنها یکباره درج شود.و نیازی به انجام اینکار بصورت برگه به برگه نباشد.
    حسین میرزایی
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    08 آذر 1393 06:51 ب.ظ
    نکته دیگه این است که برای ریالی کردن برگه های ورود همانطور که ابزار اصلاح بهای سطرهای برگه با بهای واحد نرمال وجود دارد همین امکان در فهرست رخدادهای انبار وجود داشته باشد. که در اینصورت نیازی به برگه به برگه بخواهیم از بهای نرمال استفاده کنیم نباشد.
    حسین میرزایی
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    10 آذر 1393 11:46 ق.ظ
    عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارشناسان عزیز
    بخدا ما منتظر راهنمایی هستیم،چون با توجه به امکاناتی که تو سیستم انبار برای ما وجود دارد حجم کار خیلی زیاد شده و بازدهی کمی هم دارد،از گروه برنامه نویسی خواهش میکنم برای مشکلات ما در سیستم انبار یه فکری بکنن...
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    10 آذر 1393 12:40 ب.ظ
    سلام

    معذرت از بابت تاخیر در پاسخ دهی .

    درخواستهای شما قابل پیاده سازی در نرم افزار انبار نوسا با شرایط فعلی نیست و فکر می کنم جهت کمتر شدن کارها بهتر است روال کاری خود را بهبود ببخشید .
    روالهای کاری افراد در رابطه با نرم افزار انبار بسیار تاثیر در زیاد شدن حجم کاری شما دارد ، بدین معنا که معمولا یک یا چند انبار دار برگه های انبار ( رسید و حواله ها ) را به صورت مقداری ثبت می کنند و به موازات آن یک یا چند نفر حسابدار انبار که به حسابهای حسابداری و ریال کالاها اشراف دارند این برگه ها را ریالی و یا عملیاتی می کنند که البته این کار را با فاصله زمانی کمی انجام می دهند که تعداد برگه ها زیاد نشوند .
    حال در شرایطی که شما فرمودید همه کارها را شما انجام می دهید (احتمالا) ، در ضمن شما با توجه به اینکه فرمودید " تمام نرخ ها و حساب ها و طرف حساب هایی که با آنها سر و کار داریم مشخص شده و تعریف شده " فکر کنم بهتر باشد رخداد های انبار را  "مثلا در یک روز"  در یک یا تعداد کمتری برگه ثبت کنید که با این کار می توانید هم از طرف حساب عمومی و هم قوانین طرف حساب و هم اصلاح یکباره سطرها استفاده کنید و هم تعداد برگه های کمنری را جهت عملیاتی کردن باز خواهید کرد .


    با تشکر
    حسین میرزایی
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    10 آذر 1393 04:29 ب.ظ
    دوستان بنده الان به یک مشکلی برخورد کردم،چرا برای استفاده طرف حساب عمومی در برگه های انبار این امکان وجود ندارد که همانند طرف حساب اختصاصی مشخص کنم مبلغ به کدام حساب و درکدام تفصیلی درج شود ودیگه لازم به این نباشه مرکز یا همان تفصیل رو در برگه به صورت دستی انتخاب کنم، این امکان وجود دارد که هر زمان خواستیم جمع اقلام یک برگه در یک حساب نشان داده شود از طرف حساب عمومی (همانند کارایی طرف حساب اختصاصی) و هر زمان نیاز بود تک تک سطرهای برگه در حساب نمایان شود از طرف حساب اختصاصی استفاده کنیم؟
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    11 آذر 1393 03:36 ب.ظ
    با سلام خدمت شما  کاربر محترم؛
    طرف حساب اختصاصی همانطور که از نامش مشخص است به سطر به سط رخدادهای انبار اختصاص دارد؛ حال اگر قرار باشد کل سطر ها و رخدادهای برگه از یک حساب و یک تفصیلی تبعیت نماید و کل مبلغ به یک حساب و تفصیلی برده شود، کافی است اطلاعات عمومی برگه پر شود، بصورت پیش فرض نیز کلیه سطرها همان مرکز و همان تفصیلی مرتبط با آن مرکزی که در اطلاعات عمومی سند به کار رفته را در برگه انبار و متناظر با آن سند انبار منعکس می‌کند.


    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    11 آذر 1393 03:53 ب.ظ
    در شرایط مذکور که از طرف حساب عمومی استفاده می نماییم، طرف حساب و جمع مبالغ بصورت سرجمع و حساب اصلی انبار با توجه به رخدادی انبار و کالاهای به کار رفته در هر سطر( اگر یک کالا را رسید می‌زنیم در یک سطر و اگر چند کالا را رسید می‌زنیم در چند سطر) منعکس خواهد شد.
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.