چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 05 آبان 1393 04:34 ب.ظ توسط saadat
محدودیت کاربران جهت محدود نمودن دسترسی به حساب و غیره
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
setareh
کاربر جدید
کاربر جدید

--
04 آبان 1393 11:57 ق.ظ
    با سلام چرا نمیتوان هر کاربر را نسبت به حساب و تفصیلی هنگام تنظیم سند و گزارش محدود نمود؟ (البته به غیر از امکان استفاده از بخش که مشکلات خود را دارد)
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    04 آبان 1393 02:18 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب خدمت کاربر گرامی؛
    وجود حساب و تفصیلی همانند یک ظرف می‌باشد که بر اساسی جریان (گردشی) که در آن صورت می‌گیرد ماهیت اصلی خود را پیدا می‌کند، محددویت در دسترسی به حساب و تفصیلی برای کاربری که به عنوان حسابدار در یک سازمان یا یک بخش از سازمان کار می‌کند و به کدینگ حساب و تفصیلی واحد خود مشرف است به نظر بنده چندان معنی ندارد. در واقع با این محدودیتی که شما درخواست دارید. فقط نام حساب یا تفصیلی را برای کاربر پنهان می‌کنید؟ آیا هدف خاصی از این اقدام دارید؟
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    setareh
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    05 آبان 1393 04:18 ب.ظ
    با تشکر از پی گیری شما

    کاربر فروش نیاز به کنترل گردش و مانده مشتریان را دارد، نه حساب و تفصیلی های دیگر مانند بانک و ....
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    05 آبان 1393 04:34 ب.ظ
    با سلام خدمت شما  کاربر گرامی؛

    کاملا نیاز شما منطقی است کاربر فروش نیاز به  کنترل و مشاهده مانده مشتری دارد که در گزارش اعتبار یک مرکز که مختص سیستم فروش است در اختیار قرار دارد.



    در این شرایط می‌توانید کلا مشاهده درخت حسابها ر و تفصیلی را برای او غیر مجاز نمایید. (( زیرا در فروش با مراکز سرو کار داریم نه حساب و تفصیلی)

     حسابدار واحد فروش که قطعا همه کاربران واحد فروش نمی‌باشند به ریز گردش  مشتریان دسترسی دارد که نقش او مانند سایر حسابداران شرکت می‌باشد پس باید حساب و تفصیلی را ببیند مگر اینکه در یک واحد یا یک شعبه یا یک بخش دیگر سازمان باشد که به بخش دیگر نباید دسترسی داشته باشد.

    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.