چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 مهر 1393 01:10 ب.ظ توسط j-esfahani
تخفیف فاکتور
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
موسوی
کاربر
کاربر

--
16 مهر 1393 10:42 ق.ظ
    با سلام کاربر در فاکتور فروش قیمت ثابتی برای کالا ندارد ولی از قوانین تغییر تعرفه میخواهد استفاده کند بنابراین پیشنهاد استفاده از بهای دستی در تعرفه دادیم که هم بهای مد نظر را وارد کند هم از قوانین تغییر تعرفه ( که 8 درصد مالیات بر ارزش است ) استفاده کند. ولی از طرفی تخفیفی که نیز ثابت نیست را بصورت دستی در سطرهای فاکتور وارد میکند این روند باعث میشود 8 درصد مالیات روی بهای قبل از تخفیف محاسبه شود . چگونه میتوانم با این پروسه همچنان مالیات بر ارزش افزوده را بروی بها پس از تخفیف محاسبه کنم؟ با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 مهر 1393 11:09 ق.ظ
    تخفیف و عوارض به همراه هم محاسبه و اعمال می‌شوند. اگر یکی از آنها قرار است به صورت دستی وارد شود کاربر "مجبور" است بقیه را هم به صورت دستی وارد نماید.
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    16 مهر 1393 11:41 ق.ظ
    با سلام

    در گذشته این مطلب عنوان شده بود ، و همانطور که جناب آقای مومنی فرمودند راه حلی ثبت دستی است

    اما:
    خاطره کم رنگی از گذشته در ذهنم هست که میتوانستیم تمامی مراحل را با تعرفه و قوانین تغییر تعرفه جلو ببریم ، زمانی که نیاز به ثبت تخفیف داریم ، (به نظرم) در پنجره تغییر تعرفه امکان ثبت دستی تخفیف را داشتیم ، ولی روش به ثبت دستی تغییر میکرد .
    یادمه از این روش استقبال شد که با حفظ استفاده از تعرفه و قیمت گذاری سیستمی ، تخفیف دستی هم داشتیم (اما در نهایت روش دستی است)

    (خانم موسوی لطفا تست بفرمایید ، سیستم فروش در حال حاظر در دسترسم نیست)

    ممنون
    alamdari
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    16 مهر 1393 12:17 ب.ظ
    با سلام خدمت همکار محترم سرکار خانم موسوی
    موردی که شما فرمودید با امکانی که در نسخه جدید پیاده سازی شده قابل انجام می باشد .
    به این صورت که در سطر فاکتور فقط بهای کالا را وارد نمایید . سپس در قسمت " اصلاح یکباره سطرهای برگه " آیتم " بها " را انتحاب کرده و در ان قسمت میزان تخفیف و عوارض و مالیات را مشخص کنید .
      با این کار مبالغ عوارض و مالیات پس ار تخفیف و به درستی محاسبه می شود.


    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 مهر 1393 12:29 ب.ظ
    سلام

    جناب اصفهانی درست می‌فرمایید. امکان اضافه کردن سطر دستی در محاوره تعرفه‌ها و محاسبه تخفیف و عوارض وجود دارد + امکان اعمال یکباره درصد به بهای سطر + امکان محاسبه تخفیف و عوارض و مالیات بر ارزش افزوده برروی یک بهای دلخواه از طریق اصلاح یکباره بهای سطرهای برگه.

    ولی متاسفانه هیچیک از این امکانات پاسخ‌گوی خواسته ایشان نیست. ایشان می‌خواهند در بین عملیات سیستم در اعمال قوانین مکمل بها، تخفیف را به صورت دستی وارد نمایند.

    حکایت ما با امکانات سیستم در زمینه قوانین مکمل بها در 7 سال گذشته واقعا تاریخی است. تقریبا در همه نسخه‌هایی که ارائه دادیم امکاناتی را در این مورد به سیستم اضافه کرده‌ایم و بسیار جالب است که هر بار یک خواسته دیگر مطرح می‌شود - دست و پا می‌زنم، می‌رباید سرم / سر رها می‌کنم دست و پا می‌کشد.

    به هر حال خواسته‌ای که در این پست مطرح شده است واقعا نشدنی است. پاسخ هم این است که لطفا به صورت دستی محاسبه و وارد نمایید...
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    16 مهر 1393 01:10 ب.ظ
    برداشت بنده از صحبتهای ایشون "قوانین تغییر تعرفه" بود !!؟ ...
    احتمالا بنده بدرستی متوجه موضوع نشدم ؟
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.