چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 08 شهریور 1393 01:18 ب.ظ توسط momeni
اصلاح یکباره سطرهای فاکتور
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
موسوی
کاربر
کاربر

--
08 شهریور 1393 10:13 ق.ظ
    با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم اصلاح یکباره سطرهای کالا،برای کد کالا که وابسته به رخداد تحویل است،چه کاربردی در فاکتور دارد؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 شهریور 1393 10:28 ق.ظ
    سلام

    این گزینه برای کاربرانی که از تنظیم خودکار رخدادهای درخواست و تحویل استفاده می‌کنند کاربرد دارد.
    موسوی
    کاربر
    کاربر

    --
    08 شهریور 1393 12:03 ب.ظ
    با سلام مجدد یعنی برگه رخداد تحویل بصورت خودکار نیز اصلاح میشود؟ ولی وقتی ازروش تنظیم خودکار رخداد تحویل نیز استفاده میکنم با پیغام خطایه :با توجه به وجود برگه تحویل مرجع ،ویرایش کالا میسر نیست
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    08 شهریور 1393 01:18 ب.ظ
    سلام

    خیر!

    فرض کنید مشغول ویرایش یک فاکتور جدید باشید که سطرهای آن با کپی یا فراخوانی تنظیم شده‌اند. در ضمن قرار است همزمان برگه‌های درخواست و تحویل هم به صورت خودکار تنطیم شوند. در این شرایط فکر کردیم که اگر امکان اصلاح یکباره کالا را به کاربر بدهیم مفید باشد.

    در ضمن همانطور که در پرسش نخست فرمودید و در پاسخ آن عرض کردم، در صورتی که سطر مورد اصلاح دارای رخداد تحویل باشد (و اگر به مستندات توجه کرده باشید، حتی اگر دارای رخداد پیش‌فاکتور یا درخواست باشد) امکان اصلاح کالا به این شکل (طبیعتا) وجود نخواهد داشت. البته با توجه به اینکه امکان انتخاب همزمان تعدادی سطر و اصلاح یکباره آنها مورد نظر بوده است کنترل اینکه این عمل شدنی است یا خیر به زمان اجرا موکول شده است و در محاوره اصلاح یکباره سطرها بررسی نمی‌شود.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.