چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 شهریور 1393 11:01 ق.ظ توسط molaei
نحوه جستجو در فرم درختواره مناسب نمی باشد.
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
madani
کاربر جدید
کاربر جدید

--
07 شهریور 1393 12:31 ب.ظ
    در فرم درختواره ها برای جستجو از کد استفاده شده است در صورتیکه معمولا کاربران و علی الخصوص مدیران نام حسابها و یا افراد در ذهنشان می ماند یا کدهای چند رقمی، تغییر این جستجو به نام خیلی موثر خواهد بود که دیگر نیازی به استفاده از // و باز کردن فرم جدید و عملیات اضافی کاربر نباشد.
    مرسی
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    08 شهریور 1393 09:11 ق.ظ
    با عرض سلام و احترام
    شما در فرم ها میتوانید براساس کد و نام جستجو داشته باشید.
    لطفا آیتم مورد نظرتان را واضح تر بفرمایید تا راهنمایی کنیم .
    با تشکر
    madani
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    08 شهریور 1393 12:47 ب.ظ
    با سلام
    در فرمهای انتخاب حساب و انتخاب تفصیلی به جای "پرش به کد دلخواه" و جستجو از طریق کد جستجو از طریق نام اعمال شود بهتر است.
    چون برای جستجو از طریق نام باید فرم دیگری باز گردد و این کار زمانبر است. ضمنا راهنمایی بفرمایید به چه صورت می تونم برای شما فایل ضمیمه attachment ارسال کنم.
    madani
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    09 شهریور 1393 09:30 ق.ظ
    پاسخی نیست ؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 شهریور 1393 10:59 ق.ظ
    سلام

    در همه صفحاتی که اشاره فرمودید جستجو از طریق نام هم (با یکی از تکمه‌های Toolbar میسر است). با این همه اگر منظور شما این است که یک دریچه اختصاصی برای نام داشته باشیم متاسفانه میسر نیست. چون این عبارت حالت پیشنهاد داشت همکاران برای پاسخ آن مزاحم نشدند.

    در مورد attachment ممکن است امکاناتی که همکاران نوسا و سایر کاربران دارند با هم متفاوت باشد پس راهنمایی ما مفید نخواهد بود - admin هم برخلاف ما هر روز به این انجمن سر نمی‌زند. کمی تامل بفرمایید.

    ارادت
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    09 شهریور 1393 11:01 ق.ظ
    با سلام و عرض ادب خدمت شما.

    در کنار هر یک از فیلدهای کد حساب (و تفصیلی) و نام حساب (و تفصیلی) "سه نقطه" وجود دارد. چنانچه "سه نقطه"ی مربوط به کد حساب را بزنید، درختواره حساب ها برایتان احضار می شود (که همان طریق هم می توانید اقدام به افتتاح حساب جدید و یا ویرایش حساب های موجود نمایید.). اما چنانچه "سه نقطه"ی مربوط به نام حساب را بزنید، محاوره جستجو در نام حساب باز می شود.
    البته شاید منظور شما را به درستی متوجه نشده باشم. در این صورت توضیحات تکمیلی شما می تواند راهگشا باشد.

    در مورد attachment هم، می توانید فایل خود را بروی یکی از سایت هایی که سرویس اشتراک فایل ارائه می دهند قرار داده، لینک آن را در پست خود قرار دهید. امکان قرار دادن مستقیم attachment در پست ها وجود ندارد.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.