چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 16 مرداد 1393 10:27 ق.ظ توسط momeni
فراخانی فایل صادره
�7 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
majidsmf
کاربر
کاربر

--
26 تیر 1393 02:55 ب.ظ
    با سلام

    در موقع فراخوانی فایل صادره با پیغام  An anvaild characterwas fonundin text ciontenrt.  مواجه شد . در صورتی که با همین فایل صادره بر روی سیستمی دیگر به راحتی

    فایل بازیابی شد .  علت چیست؟؟؟؟؟؟؟

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 تیر 1393 05:42 ب.ظ
    سلام

    فایل صادره حاوی چه اطلاعاتی است (مثلا اطلاعات دستمزد دارد؟ جدول مقادیر ثابت؟) - فایل با چه نسخه‌ای از سیستم تهیه شده است؟ (مثلا 401) - نسخه سیستم‌هایی که فایل در آن فراخوانی نمی‌شود یا می‌شود چه است؟ (مثلا در یک سیستم با نسخه 401 فراخوانی نمی‌شود و در یک سیستم با نسخه 403 فراخوانی می‌شود؟).

    ارادت
    majidsmf
    کاربر
    کاربر

    --
    27 تیر 1393 01:23 ب.ظ
    با سلام

    فایل صادره جهت ثبت سند اتوماتیک در محیط اکسل به صورت فایل XML ساخته شده است و دارای ستونهای کد حساب و تفضیلی 1 و شماره سررسید و مبلغ بدهکار و ببستانکار می باشد ودر نسخه 4.01 قابل فراخوانی نمی باشد . همین فایل درنسخه 4.03 به راحتی فراخوانی شد .  از اسناد ثبت شده در نسه 4.03 فایل صادره گرفته و  در نسخه 4.01 نیز قابل بازیابی نمی باشد . (بعد از بررسی صحت و فراخوانی با همان پیغام قبلی ، عمیلات لغو می گردد )
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    29 تیر 1393 09:18 ق.ظ
    سلام

    به نظر می‌رسد که اشکالی در این زمینه در نسخه 401 وجود داشته که در 403 رفع شده است. لطفا همیشه از آخرین نسخه سیستم استفاده کنید.
    majidsmf
    کاربر
    کاربر

    --
    30 تیر 1393 06:31 ب.ظ
    با عرض سلام خدمت جناب مومنی

    نسخه برنامه را به 403 تبدیل نمودم ولی باز با همان پیغام مواجه شدم ؟!؟ !!!!!!
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    30 تیر 1393 07:18 ب.ظ
    سلام

    یک مقدار عجیب شد. یعنی الآن دو سیستم شبیه داریم، هر دو 403 که از یکی فایل صادره تهیه می‌کنید و در دیگری فراخوانی نمی‌شود. در حالی که یکی از 403ها بدون مشکل همان فایل را فراخوانی می‌کند!

    از روی تجربه‌های قبلی (با اینکه اصلا مطمئن نیستم و به عنوان تیری در تاریکی): می‌دانیم که سرور نوسا با یک کاربر به خصوص که باید عضو گروه administrators باشد کار می‌کند. این کاربر باید از قبل در Windows (در سرور) ایجاد شده باشد و در برنامه admin نوسا و در قسمت تنظیمات سرور به سیستم معرفی می‌شود. ممکن است تعریف این کاربر و به خصوص تنظیم locale آن خراب شده باشد. اگر ممکن است برای اطمینان این کاربر را حذف کنید و دوباره یک کاربر جدید تعریف کنید. این کاربر جدید را عضو گروه administrators نمایید. یکبار با همان کاربر جدید به سرور Login کنید و Locale وی را بررسی نمایید - یعنی Regional Settings یا مانند آن. locale باید روی فارسی تنظیم شده باشد. در ادامه دوباره در admin و در تنظیمات سرور این کاربر جدید را به عنوان کاربر سرور نوسا معرفی نمایید. در اجرای این عملیات می‌توانید از همکاران بنده در بخش پشتیبانی کمک بگیرید. این ممکن است مشکل را رفع نماید. اگر جز این بود اشکال جدی‌تری وجود دارد که نیاز به بررسی بیشتر - توسط همکاران ما - خواهد داشت.

    ارادت
    majidsmf
    کاربر
    کاربر

    --
    15 مرداد 1393 08:12 ق.ظ
    با سلام با پرس و جوهایی که کردم ابن احتمال هم وجود دارد که علت مربوط به قفل سخت افزاری باشد. از یکی از افرادی که سوال کردم گفت مورد مشابهی داشته که با بررسی تمام جوانب به این نتیجه رسیده که علت به نوع قفل سخت افزاری مورد استفاده مربوط بوده است . به نظر شما ممکن این حرف در این مورد هم صدق کند؟؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    16 مرداد 1393 10:27 ق.ظ
    سلام

    بله این هم میسر است. لطفا با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا بیشتر بررسی شود. در خدمت هستیم

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.