چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 14 تیر 1393 01:10 ب.ظ توسط momeni
چاپ فاکتور فروش
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
vahidifar
کاربر جدید
کاربر جدید

--
14 تیر 1393 11:38 ق.ظ
    با سلام 1- آیا امکانی جهت چاپ شماره صفحه به صورت صفحه "1 از 2" و "2 از 2" وجود دارد. 2- زمانی که فاکتور از یک صفحه بیشتر باشد در صفحات 2 به بعد سر صفحه(اطلاعات مشتری و فروشنده) چاپ نمی شود و مبالغ نقل به صفحه بعد ندارد. لطفا راهنمایی فرمایید
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 تیر 1393 11:49 ق.ظ
    سلام

    متاسفانه چاپ تعداد صفحات میسر نیست. تعداد صفحات از ابتدای عمل چاپ دانسته نمی‌شود.

    در مورد فرم چاپی، تغییرات دلخواه را می‌توانید شخصا یا با کمک همکاران بنده در بخش پشتیبانی به عمل آورید. مثلا ترتیبی دهید که به جای جمع، از جمع نقل به صفحه بعد استفاده شود. یا با جابجا کردن فیلدهای اطلاعاتی در باندهای چاپی ترتیبی دهید که در ابتدای همه صفحات چاپ شوند.
    vahidifar
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    14 تیر 1393 12:00 ب.ظ
    بنده تا حدی از امکانات سیستم (تعریف فرم چاپی) استفاده کردم ولی تعریف فرم چاپی فاکتور فروش .درقسمت " تدوین یک مولفه سلول" جمع منقول وجود دارد ولی در تب فرمت/" عبارتهای جمع منقول در این ستونها درج شوند " غیر فعال است. و اطلاعات عمومی برگه (مشخصات فروشنده و خریدار) در قسمت جانمایی و چاپ آیتمی برای درج در هر صفحه وجود ندارد . ولی می توان اطلاعات را به صر صفحه اصلی گزارش انتقال داد تا در هر صفحه چاپ شود.
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    14 تیر 1393 01:10 ب.ظ
    سلام

    منظور از عبارت‌های جمع منقول، دو عبارت "جمع منقول به صفحه بعد" و "جمع منقول از صفحه قبل" است که باید در ستون دیگری (به جز ستون‌هایی که خودشان دارای اعداد جمع منقول‌اند) چاپ شوند. عموما همان ستونی که عبارت "جمع" در آن چاپ شده است.

    همانطور که فرمودید وضعیت چاپ باندها در کل گزارش از نوع باند معلوم می‌شود. سرصفحه در ابتدای همه صفحات چاپ می‌شود.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.