چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 11 خرداد 1393 01:34 ب.ظ توسط momeni
عدم مشاهده نوسا در SQL Server
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
outfox
کاربر جدید
کاربر جدید

--
11 خرداد 1393 11:28 ق.ظ
    با سلام، 5 روز است که با مشکل سرعت در نرم افزار نوسا مواجه شده ایم، طوریکه 8-10 ثانیه برای load شدن هر قسمت زمان لازم است. بعد از جستجوی مشکل و مشاهده راه حل مبنی بر فعالسازی TCP/IP اقدام به Enable کردن آن نمودم. متأسفانه وقتی وارد بخش SQL Server Network Connection میشوم در لیست مربوطه تنها نرم افزارهای آئین مربوط به برنامه تدبیر و نرم افزار آنتی ویروس کسپرسکی مشاهده میشود در صورتیکه از نوسا مدتهاست استفاده می کنیم. چطور میتونم نوسا را به لیست اضافه کنم که بتوانم TCP/IP را فعال نمایم؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    11 خرداد 1393 01:34 ب.ظ
    سلام

    SQL Serverی که به عنوان default در فهرست مشاهده می‌کنید (یا به نام MSSQLSERVER) همان است که نوسا از آن استفاده می‌کند.

    البته مشکل TCP/IP فقط مربوط به نسخه‌های 2008 به بعد می‌شود. نکته دیگر اینکه اگر در 5 روز گذشته سرور خود را تغییر نداده‌اید احتمال زیادی دارد که اشکال کند شدن سیستم شما ربطی به تنظیمات SQL Server نداشته باشد. لطفا برای هماهنگی برای بررسی‌های بیشتر با بخش پشتیبانی شرکت تماس بگیرید و بفرمایید که 5 روز است سیستم به شدت کند شده است.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.