چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 21 اردیبهشت 1393 08:37 ق.ظ توسط sajjadi
نکته‌اي درخصوص تنظيم قرارداد
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
sajjadi
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
18 اردیبهشت 1393 09:59 ق.ظ
    با سلام و احترام

    هنگام تنظيم فاکتور، مي‌خواهيم از قرارداد استفاده نماييم. قرارداد از قبل تنظيم نشده و درنظر داريم در همان پنجره اطلاعات عمومي فاکتور، قسمت قرارداد مرجع، پس از ظاهر شدن فهرست پيش‌فاکتورها و قرادادها، اقدام به تنظيم قراداد کنيم.
    اما در اين مرحله پس از زدن آيکن "تنظيم برگه جديد"، پنجره اطلاعات عمومي پيش‌فاکتور باز مي‌شود. لطفا راهنمايي نماييد.

    با تشکر
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    18 اردیبهشت 1393 10:26 ق.ظ
    با سلام مجدد

    به نکته ديگري برخوردم، اگر حداقل يک قرارداد براي مشتري مورد نظر داشته باشيم، اين کار امکان‌پذير است. به عبارتي کافيست اولين قرارداد مشتري از مسير اصلي تنظيم قرادادها، تنظيم گردد.

    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    20 اردیبهشت 1393 10:19 ق.ظ
    سلام

    در فهرست پیش‌فاکتورها و قراردادها، در صورت صدور فرمان تنظیم برگه جدید مشخصات عمومی این برگه از برگه تحت مکان‌نما استخراج می‌شود. اگر هیچ برگه‌ای وجود نداشته باشد از اطلاعات پیش فرض استفاده می‌شود. نوع برگه پیش‌فرض در اینجا پیش‌فاکتور است. از همه این جزییات که بگذریم، اصولا تنظیم قرارداد همزمان با صدور فرمان فراخوانی قرارداد در فاکتور فروش جالب نیست! یا حداقل ما آنرا جزء موارد کاربرد متعارف سیستم نمی‌دانیم. در این شرایط هر رفتاری که سیستم داشته باشد را به عنوان تعریف سیستم می‌پذیریم...
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    21 اردیبهشت 1393 08:37 ق.ظ
    با سلام و احترام

    از توجهتان سپاسگزارم،
    شما درست مي‌فرماييد قاعدتا بايد ابتدا قرارداد تنظيم شده و سپس اقدام به صدور فاکتور گردد. روند استفاده شده توسط کاربر، فقط به منظور تسريع در تنظيم فاکتور مي‌باشد (قرارداد براي کاربر فقط راهي مکانيزه جهت استفاده از تفصيلي آن در طرف حسابهاي فاکتور است). تصور من نيز اين بود که در اين روند، از آنجا که در گزارش فهرست پيش‌فاکتورها و قراردادها، فقط تيک قرارداد انتخاب شده است، پس نوع برگه پيش‌فرض هم قرارداد است.  

    با تشکر

    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.