چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 فروردین 1393 05:07 ب.ظ توسط molaei
گزارش حقوق
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
golmohamadi

--
20 فروردین 1393 12:19 ب.ظ

    با سلام


    چگونه می توان گزارشی از برنامه حقوق گرفت که جمع کل وامها برای مثال از فرودین تا اسفند 92، اقساط کم شده ، مانده اقساط را به ما نشان دهد؟

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    20 فروردین 1393 05:42 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی.

    همانگونه که می دانید، نرم افزار حقوق و دستمزد نوسا، یک نرم افزار کاملا پارامتریک است که شما می توانید بر حسب نیاز انواع تغییرات را در آن اعمال نمایید.
    بر حسب نوع تعریف فیلدها و فرمول ها، شماره فیلدها و محل تعریف آن ها ممکن است در سیستم شما با آنچه در اینجا ذکر می شود، متفاوت باشد:
    شما در اطلاعات پایه پرسنل، برای هر نوع وام، یک فیلد به نام مانده وام دارید که می توانید در گزارشات از آن ها استفاده نمایید.
    جمع اقساط کم شده را می توانید با استفاده از فرمول زیر به دست آورید:
    YSUM(A1,MA126,1,12)
    این فرمول، حاصل جمع فیلد MA126 (مثلا قسط وام ضروری - که شماره آن برای هر وام شما ممکن است متفاوت باشد) را از ماه یک تا 12 در متغیر A1 خواهد ریخت. حال در هر گزارشی می توانید با متصل کردن برنامه ای شامل این فرمول به آن، با استفاده از متغیر A1 به مقصود دست یابید.

    با توجه به اینکه از میزان تسلط شما به سیستم اطلاعی ندارم، به صورت کاملا اجمالی عرض کردم. اگر نیاز به توضیح بیشتری هست، بفرمایید تا در خدمت باشیم.
    golmohamadi

    --
    22 فروردین 1393 11:40 ق.ظ
    با سلام مجدد و با تشکر از پاسخ شما .سوال دیگری که مطرح است چنانچه مانده وام شخصی با مانده وامی که در سیستم مشخصات پایه پرسنلی تجمعی نشان داده شده یکی نباشد چگونه باید عمل کرد ایا می توان معوقه استفاده کرد یا مانده وام را باید دستی اصلاح کرد
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    23 فروردین 1393 03:40 ب.ظ
    با سلام.

    اگر فرض کنیم مانده حسابداری درست است، احتمالا برنامه حذف حقوق شما در یکی از ماه ها اشکالی دارد که این اتفاق افتاده است. که در این صورت با ثبت معوقه مشکل مرتفع نخواهد شد.
    در این صورت، می توانید ابتدا مشکل فرمول ها را رفع نموده، سپس مانده ها را به صورت دستی (و یا با فراخوانی فایل حاوی مانده ها از سیستم حسابداری) اصلاح نمایید.
    golmohamadi

    --
    23 فروردین 1393 03:59 ب.ظ

    با تشکر از پاسخ شما

    با استفاده از  گزارش مانده وامها از سیستم حسابداری ، مانده وامها در مشخصات پایه اصلاح شد و مشکلم برطرف شد .

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    23 فروردین 1393 05:07 ب.ظ
    ارسال توسط golmohamadi در 23 فروردين 1393 03:59 ب.ظ

    با تشکر از پاسخ شما

    با استفاده از  گزارش مانده وامها از سیستم حسابداری ، مانده وامها در مشخصات پایه اصلاح شد و مشکلم برطرف شد .


    خدا را شکر.
    لطفا دلیل بروز اختلاف را هماهنگونه که عرض شد، بیابید، تا از بروز مجدد مشکل خودداری شود. اگر در آن زمینه هم کمکی از ما بر می آمد، در خدمتیم.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.