چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 دی 1392 04:30 ب.ظ توسط momeni
تائید اسناد
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
DOLAT
کاربر
کاربر

--
15 دی 1392 02:50 ب.ظ
    با سلام خدمت مدیران و کارکنان شرکت محترم نوسا ، خصوصا جناب آقای مومنی
    ضمن تشکر از زحمات شما ، به استحضار میرساند در سیستم حسابداری بخش تائید اسناد ، امکانی وجود دارد که با انتخاب  مورد و یا کلی امکان تائید و یا نهائی کردن اسناد ممکن می باشد . ولی برای برداشتن آنها صرفا بصورت موردی پیش بینی شده است و امکان انتخاب کلی وجود ندارد و باتوجه به گزینه ثبت قطعی و همچنین  نهائی کردن اسناد ، حداقل در گزینه برداشتن تائید اسناد انتخاب کلی(تعدادی سند منتخب) بسیار  ضروری و مورد نیاز میباشد ، خصوصا در زمان نیاز که حجم اسناد زیاد نیز باشد. لطفا این موضو مورد توجه و عنایت قراردهید . 
      باتشکر دولت آبادی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 دی 1392 02:53 ب.ظ
    سلام

    قربان، همانطور که خود به درستی اشاره فرمودید، بازگشت وضعیت اسناد به حالت‌های کمتر تایید شده حتما باید به صورت موردی و تک به تک انجام شود. دلیل اتخاذ این روش تاکید بر اهمیت تایید اسناد و انتقال آنها به حالت‌های بالاتر امنیتی است. متاسفانه این رفتار سیستم جزء طرح اولیه و طبق تعریف است و قابل تغییر نیست.

    ارادت
    DOLAT
    کاربر
    کاربر

    --
    15 دی 1392 03:06 ب.ظ
    جناب آقای مومنی
    با سلام مجدد و تشکر از پاسخ بسیار سریع جنابعالی ، فرمایش شما کاملا متین و این اهمیت در ثبت قطعی اسناد که ملحوظ است و ایضا در نهائی نمودن اسناد نیز تاکیدشده است ، لیکن در مورد تائید اسناد که یک عامل کنترلی و مدیریتی است شاید جسارتا بتوان تسامحی قائل شد .
    با ارادت - دولت آبادی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 دی 1392 04:30 ب.ظ
    اطاعت

    بررسی می‌کنیم و اگر میسر بود در خدمت ‌ایم.

    اما با توجه به اینکه این طرح و اجرا بیش از 10 سال است که عملیاتی است و کاربران زیادی از وضعیت موجود استفاده می‌کنند، اینرسی زیادی برای حفظ وضعیت موجود وجود دارد. البته تا نسخه بعدی حتما بیشتر موضوع را بررسی خواهیم کرد.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.