چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 27 آذر 1392 12:20 ب.ظ توسط v.fadaei
جستجوی کد بچ و کد انبار
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
v.fadaei
کاربر
کاربر

--
26 آذر 1392 04:43 ب.ظ
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان فعال شرکت نوسا بااحترام 1:چرا در هنگام ورود و یا در سطرهای برگه انبار امکان جستجوی کد انبار وجود ندارد(// + Enter) و حتی در کد بچ کالا هم امکان جستجو مطابق قبل وجود ندارد باکمال تشکر
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    26 آذر 1392 05:43 ب.ظ
    با سلام و عرض احترام خدمت شما کاربر گرامی.

    در مورد کد انبار: تا آنجا که بنده می دانم، معمولا تعداد انبارها، عدد محدودی است و به همین جهت نیاز به جستجوی در نام، خیلی در مورد آن کاربرد ندارد. از طرفی مکانیزمهایی مانند انبارهای مجاز مربوط به هر برگه و کد انبار پیش فرض هر نوع برگه، باز هم انتخاب انبار را ساده تر می کند.

    در مورد کد بچ: در مورد بچ ها، وضعیت بچ ها، به مراتب از نام آن ها اهمیت بیشتری دارند. در هنگام احضار فهرست بچ ها، بر اساس سایر اطلاعات رخداد مورد نظر، فقط بخش خاصی از بچ ها را می بینید. یعنی باز هم با فهرست ساده سر و کار نداریم. مثلا در زمان ثبت یک برگه خروج، فقط فهرست بچ های دارای مانده در آن کالا را ملاحظه می کنید. از طرفی امکان تعیین خودکار بچ، و ارتباط تاریخ انقضای بچ ها، با نحوه انتخاب آن ها، بسیار به فرآیند انتخاب هوشمندانه بچ، کمک می کند.
    v.fadaei
    کاربر
    کاربر

    --
    27 آذر 1392 12:20 ب.ظ
    با عرض سلام و خسته نباشید از همکاری صمیمانه شما نهایت تشکر را داریم
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.