چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 26 آبان 1392 12:50 ب.ظ توسط momeni
خراب شدن دیتا بیس
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
شیخ الاسلامی
کاربر
کاربر

--
26 آبان 1392 12:40 ب.ظ

    با سلام خدمت تمامی همکاران

    چند رور پیش یکی از مشتریان تماس گرفت و گفت چند روز پیش 2 تا سند زدم و امروز که آمدم ترازم را گرفتم دیدم این دو تا سندی که زدم در ترازم نیست پیگیر موضوع که شدم دیدم که این دو تا سند در وضعیت عملیاتی ,خالی ذخیره شده اند از پایگاه پشتیبان گرفتم و مجددا آن دو سند را زدم .دوباره آمدم و خواستم یکی از حسابهایم را که فاقد زیر گروه بود زیرگروه دار کنم ولی پیغام این را داد که حساب در یک یا چند سند درج شده است ولی وقتی دفتر حساب را می گیرم درگیر هیچ سندی نیست و در مجموعه هم بکار نرفته و تنها سیستم مالی نوسا را دارم و در یکی دیگر از سر فصلهای حسابم وقتی آمدم حسابی رابا شماره 7 ایجاد کنم این پیغام  را داد که شماره حساب در بین هم گروه هایش تکراری است در صورتی که حسابی با شماره 7 وجود ندارد .

    من به کاربر گفتم که هر دو پشتیبانت را بفرست و این خطا ها را هم من در سیستم خود دیدم و زمانیکه آمدم در admin و گزینه آزمایش صحت پایگاه اطلاعاتی را زدم این خطا را گرفتم در ضمن sql مبدا و مقصد هر دو  2008 R2 است.

    آیا دوستان می توانند کمکی در این باره بکنند که چه اتفاقی در این دیتا بیس افتاده و چه چیزی باعث بروز چنین مشکل بسیار نادر افتاده است.




    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 آبان 1392 12:50 ب.ظ
    متاسفانه خرابی هارددیسک، قطع برق یا ویروس منشاء این خطا است. کاری هم نمی‌شود کرد. باید به یک پشتیبان سالم بازگشت نمایند.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.