چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 03 شهریور 1394 10:51 ق.ظ توسط omid
چند درخواست کوچک
�44 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
صفحه 3 از 3 << < 123
مولف پيغام ها
momeni
کاربر ارشد
کاربر ارشد

--
02 شهریور 1394 06:13 ب.ظ
سلام

منظور شما این است که اگر از سطرهای اصلی و جنبی گزارش بگیریم اطلاعات آن سطرها بازنمایی می‌شود و اگر از سطرهای کسور و اضافات گزارش بگیریم اطلاعات آنها نمایش داده می‌شود؟

اولا اینها با هم ارائه نمی‌شوند. ثانیا هیچیک مربوط به اطلاعات عمومی برگه نیستند. منظور اطلاعاتی است که به کل برگه مربوط است - مثل جمع اقلام برگه.

باز هم به نتیجه نرسیدیم.

mehr-daanesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
03 شهریور 1394 09:32 ق.ظ
سلام :
در مورد بند 1 از موارد ذکر شده ضمن تشکر از جناب سجادی عرض میکنم که فرمایش ایشان صحیح است . در پنجره امکانات برخی زیر شاخه ها ، خود سرشاخه اند که متاسفانه متوجه آنها نبودیم و همیشه با مشکل مواجه میشدیم . ممنون از راهنمایی و پیگیری جنابعالی که باعث حل مشکل گردید.
ارادت
mehr-daanesh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
03 شهریور 1394 09:50 ق.ظ
در مورد بند 5 نیز اشکال از عدم بیان صحیح بنده بود . درست است . سطرهای کسور و اضافات و سطرهای اصلی و جنبی با هم ارائه نمیشوند . و منظور بنده از اطلاعات عمومی نیز همان است که جناب مومنی فرمودند . یعنی اطلاعاتی که مربوط به کل برگه است .
و به همین دلیل ما برای رسیدن به گزارش مطلوب و نمایش کسور و اضافات به همراه سطرهای اصلی و جنبی ، مجبور به استفاده از فرمول در فرمهای چاپی گزارشات مرکز فروش شدیم و کسور و اضافات را دقیقا" با همان فرمولی که در قوانین مکمل بها تعریف کرده بودیم ، در فرمهای چاپی نیز نشان دادیم . اما بهای نهایی برگه با هیچ فرمولی قابل تعریف نیست . چون تابعی از پارامترهای متعدد است . (این گزارش برای ارائه صورتحسابهای ماهیانه به مشتریان بزرگ بسیار مورد استفاده است که ما در شرکتهای خودرویی برای تهیه صورتحسابهای ماهیانه و ارائه به کرمان موتور ، آسان موتور ، سایپا و ...از آن استفاده میکنیم .)
در هر حال فکر کنم نمایش بهای نهایی برگه به همراه سطرهای اصلی و جنبی در هیچکدام از فرمهای گزارشات فروش امکان پذیر نباشد و بهتر است ترجیحا" بجای استفاده از قوانین مکمل بها ، حتی المقدور از تغییر تعرفه استفاده کنیم .
امیدوارم که جناب مومنی پوزش بنده را بابت قصور در بیان مطلب بپذیرند .
ارادت
momeni
کاربر ارشد
کاربر ارشد

--
03 شهریور 1394 10:33 ق.ظ
سلام

"در هر حال فکر کنم نمایش بهای نهایی برگه به همراه سطرهای اصلی و جنبی در هیچکدام از فرمهای گزارشات فروش امکان پذیر نباشد" - خیر چنین نیست. همانطور که بارها حداقل در دو متن که در همین پست نوشتم عرض کردم، اطلاعات مورد نظر شما از گزارش فهرست برگه‌های فروش بدست می‌آید.

omid
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
03 شهریور 1394 10:51 ق.ظ
با سلام
متاسفانه به دلیل حضور در محل مشتری و سرویس های متعدد موفق به خواندن مطالب نشدم از این امر پوزش میطلبم
در مورد این موضوع واقعیت این است که همه گفتنی ها را آقای مومنی فرمودند

با تشکر
خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
صفحه 3 از 3 << < 123