چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 13 آبان 1392 11:38 ق.ظ توسط omid
شماره برگه حواله انبار از روی فاکتور فروش
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
omid
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
13 آبان 1392 11:14 ق.ظ
    با عرض سلام و خسته نباشید
    برای استفاده از حرکت معکوس یعنی خوردن حواله بعد از ثبت فاکتور نکته ای به نظر بنده رسید که خدمتتان عرض میکنم
    فرض کنید در شرکتی هستیم که از دو انبار متفاوت برای دو عمل متفاوت استفاده میکنند و برای جداسازی برگه های انبار و فروششان در هر دو مورد از شماره سری های متفاوت استفاده می نمایند
    برای استفاده از این امکان (حرکت معکوس ) این شرکت فرضی دچار مشکل می شود چون امکان دارد که در تعریف کاربران و امکانات آنها  برای تمامی کاربران مشخص کنیم که برگه مورد نظر به طور مثال برگه انبار 1 باشد که از سری 1 استفاده میکنند ولی در اینصورت کاربران انبار 2 که از سری 2 استفاده میکنند مجبور هستند باز هم از نوع انبار 1 استفاده کنند با سری 1 در صورتی که این انبار با سری 2 کار میکند پس یا نباید از حرکت معکوس استفاده کنند و یا اینکه هر بار بعد از زدن برگه شماره سری آن برگه را اصلاح کنند
     به نظر بنده وجود این امکان در تعریف کاربران و امکانات آنها (کاربر فعلی ) این مشکل را به راحتی حل کرده و هر دو طرف با برگه های انبار تولیدی و سری های مجزای خود میتوانند برگه بزنند.
    خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    13 آبان 1392 11:28 ق.ظ
    سلام

    سری که جزء تنظیمات فروش نیست. منظور شما "نوع برگه انبار" است؟ ارتباط موضوع با برگه انبارهای "تولید" را هم متوجه نشدم. برگه‌های انباری که به صورت خودکار تنظیم می‌شوند مربوط به فروش یا مصرف (برای سطرهای جنبی) هستند. به برگه‌های تولید ارتباطی ندارد.

    اگر درست متوجه شده باشم، منظور شما این است که بخش تنظیمات خودکار برگه‌های خروج و درخواست که الآن فقط در تنظیمات سیستم (تمام کاربران) وجود دارد در تنظیمات سیستم (کاربر فعلی) هم پیاده شود.

    واقعیت این است که میزان پیچیدگی مکانیزم کنونی تنظیم خودکار برگه‌ها ورای حد تصور است (از واقعیت و تصور گذشته و در کابوس‌های ما جا دارد). اضافه کردن امکان مورد اشاره ضمن اینکه این پیچیدگی را برای ما افزایش می‌دهد، یک نگرانی و دردسر دائمی هم برای همه مشتریان ما بوجود می‌آورد (اینکه کاربران این تنظیمات را دست‌کاری نکرده باشند)!

    از کلام شما برمی‌آید که کاربر انواع برگه‌های خود را برحسب انبار هم تفکیک نکرده است و صرفا دو نوع برگه برای در اختیار داشتن دو سری جداگانه تعریف کرده است.

    اگر واقعا مشکل فقط همین است که کاربر نمی‌تواند از تنظیم خودکار برگه‌ها استفاده کند + یا باید سری و شماره‌های ایجاد شده توسط سیستم را اصلاح کند + تعداد قابل قبولی از سایر مشتریان با این مشکل مواجه نیستند؛ خواهش می‌کنیم که پوزش ما را پذیرا باشید و پیچیدگی این عملیات (که کل آن به نظر بنده زائد است و نقطه ضعف سیستم به حساب می‌آید) را برای حقیر و سایر مشتریانی که با این مشکل مواجه نیستند دوچندان نکنید. اگر چنین نیست هم بفرمایید تا بالاخره یک فکری برای‌اش بکنیم.

    ارادت
    omid
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    13 آبان 1392 11:38 ق.ظ
    با عرض سلام و خسته نباشید
    نه واجب نیست و امر شما قابل احترام است
    دقیقا از دو نوع برگه استفاده نموده اند متاسفانه و به این مشکل برخورده اند که با اصلاح مشکلشان حل میگردد دقیقا هم منظور بنده این موضوع بود که :
    بخش تنظیمات خودکار برگه‌های خروج و درخواست که الآن فقط در تنظیمات سیستم (تمام کاربران) وجود دارد در تنظیمات سیستم (کاربر فعلی) هم پیاده شود.
    که با توجه به صحبت انجام شده منتفی است
    ممنونم
    خورشید باش که اگر هم بخواهی به کسی نتابی نتوانی
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.