چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 آبان 1392 03:25 ب.ظ توسط Sadri
کنترل برگه باسکول
�8 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
amir659632
کاربر
کاربر

--
28 مهر 1392 10:42 ق.ظ
    سلام آیا می توان کنترلی برای پرداخت برگه باسکول توسط فروشنده مشخص نمود ؟ یعنی مشخص نمود که پرداخت شده است یا نه و یا اینکه در آینده پرداخت می گردد و از آن بتوان گزارش گرفت ؟ با تشکر
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    28 مهر 1392 12:53 ب.ظ
    با عرض سلام و احترام ،
    منظور پرداخت وجه است یا تحویل مقدار کالای مورد نظر ؟
    اگر پرداخت وجه باشد که طبیعتا از طرف حساب برگه میتوان پی برد . اما اگر منظور تحویل کالااست که بنظرم استفاده از فیلد جاری - خاتمه یافته درخواست مفید باشد .
    با تشکر
    amir659632
    کاربر
    کاربر

    --
    28 مهر 1392 03:50 ب.ظ
    با سلام و خسته نباشید خدمت استادم آقای صدری :
    منظور تسویه برگه های باسکول با رانندگان می باشد و بارها به حساب خریدار فاکتور می شوند یعنی رانندگان نقشی ندارند .

    با تشکر
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    29 مهر 1392 08:44 ق.ظ
    با سلام و عرض ادب.

    طبیعتا به منظور ثبت طلب/یا بدهی مربوط به برگه باسکول، یک رخداد مالی در سیستم حسابداری و یا فروش ثبت می کنید. برای کنترل زمان تعهد دریافت/پرداخت آن می توانید از فیلد تاریخ سررسید استفاده نمایید. برای ردگیری تصفیه آن هم می توانید از امکان تصفیه رخدادها استفاده نمایید.

    اگر توضیح بیشتری نیاز است، در خدمتیم.
    amir659632
    کاربر
    کاربر

    --
    29 مهر 1392 11:23 ق.ظ
    با عرض سلام خدمت خدمت شما :
    رویه حسابداری برگه های باسکول در شرکت این گونه هست که پس از اینکه از رانندگان تحویل می گیرند یا تسویه می کنند ، در آخر ماه در سیستم حسابداری ثبت می شود و فقط به لحاظ پرداخت ممکن است قبض یا رسید باسکولی "دو مرتبه یا بیشتر" پرداخت گردد لذا بر این رویداد می خواهند کنترل اعمال کنیم.
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    29 مهر 1392 02:58 ب.ظ
    بنده تصور می کنم روش صحیح، ثبت رویداد بر اساس تاریخ رخ دادن آن است. پس هر زمان که بار حمل شد، راننده بستانکار شود. کافی است مراقب باشید هرگز مانده رانندگان بدهکار نشود. از همان دو ابزار تاریخ سررسید و تصفیه رخدادها هم می توانید استفاده نمایید.

    اما اگر اصرار دارید از روش فعلی استفاده نمایید، می توانید در زمان پرداخت وجه شماره برگه باسکول را در فیلد شرح عملیات(یا هر فیلد دلخواه دیگری) وارد نمایید. در زمان هر پرداخت به رانندگان، با جستجوی شماره بارنامه (به راحتی و با استفاده از گزارش "جستجو در شرح اسناد")، پی خواهید برد که برای این بارنامه قبلا وجهی پرداخت شده است یا خیر.
    amir659632
    کاربر
    کاربر

    --
    29 مهر 1392 06:18 ب.ظ
    با سلام
    تشکر از راهنمائی حضرتعالی فکر کنم با تاریخ تسویه بتونیم این مار را انجام بدهیم ولی آیا میتوان برای فاکتورها 2 تاریخ تسویه مجزا تعریف نمود ؟
    یعنی یکی برای مشتری و دیگری برای راننده .

    ممنون از توجه شما و پاسخگویی بموقع حضرتعالی .
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    30 مهر 1392 06:27 ب.ظ
    با سلام مجدد.

    منظور بنده، تاریخ سررسید مربوط به رخداد بستانکار شدن راننده است. طبیعتا هر رخداد یک تاریخ سررسید جداگانه دارد. پس یک تاریخ سررسید برای رخداد بستانکاری مشتری دارید و یکی برای راننده.

    همانطور که در پست قبلی هم عرض شد: "طبیعتا به منظور ثبت طلب/یا بدهی مربوط به برگه باسکول، یک رخداد مالی در سیستم حسابداری و یا فروش ثبت می کنید." اگر سند مذکور را در حسابداری ثبت می کنید که هیچ. در غیر اینصورت برای ثبت آن در سیستم فروش، می توانید از قوانین مکمل بها استفاده نمایید. در این صورت در هنگام وجه به راننده، ابتدا مانده بستانکاری وی کنترل می شود، سپس پرداخت انجام می گردد.
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    01 آبان 1392 03:25 ب.ظ
    با عرض سلام و احترام ، عذرخواهی بنده را به جهت تاخیر در پاسخ پذیرا باشید .
    همانطور که جناب مولایی عزیز فرمودند روش صحیح ثبت رویداد بر اساس تاریخ رخداد آن است . با رعایت این مورد شما به راحتی به آمار و گزارش مورد نظر می رسید .
    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.