چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 20 مهر 1392 01:39 ب.ظ توسط molaei
بايگاني الكترنيكي ضمائم اسناد حسابداري
�8 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
haghjou
کاربر جدید
کاربر جدید

--
15 مهر 1392 09:10 ق.ظ
    با سلام وتحيت ضمن تشكر از سيستم جامع نوسا و همكاران پشتيبان اين مجموعه در حال حاضر بايگاني كاغذي دردسرهاي زيادي دارد البته فكر ميكنم يك دليل مهم آن حسابرساني هستند كه اصل مدارك را جهت بررسي نياز دارند .حال در صورتي كه بتوان مدارك مهم اسناد كه بصورت اسكن يا فايل pdf است را در سند حسابداري پيوست كرد امكان استفاده براي بقيه كاربران آسان تر ميشود و اين شركت نياز مبرم به اين مهم را دارد خواهشمندست راهنمايي بفرماييد.
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    17 مهر 1392 07:58 ق.ظ
    سلام

    چنین امکانی به علت کند شدن زیاد سیستم و حجیم شدن پایگاه داده ها وجود ندارد و در ضمن شما برای چنین کاری بهتر است از برنامه های مخصوص بایگانی و آرشیو استفاده نمائید .
    با تشکر
    haghjou
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    17 مهر 1392 08:59 ق.ظ
    با سلام و تحيت

    آيا نوسا امكان تحت وب شدن راندارد
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    17 مهر 1392 09:07 ق.ظ
    سلام

    خیر تحت وب نیست ولی اگر منظورتان این است که تحت شبکه و یا از طریق اینترنت و یا سایر بسترهای ارتباطی کار می کند ، پاسخ شما بله می باشد .
    با تشکر
    haghjou
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    17 مهر 1392 10:27 ق.ظ
    با سلام و تحيت
    ببخشيد منظور من اين است كه در حال حاضر بعضي از نرم افزارها از سيستم ERP استفاده ميكنند و قادرند ضمائم اسناد بصورت عكس .متن يا حتي يادداشت ضميمه و پيوست اسناد حسابداري گردد( يعني در مراحل اوليه مدارك كاغذي پيوست اكترونيكي شده و بقيه مراحل تائيد و مشاهده نيازي به مدارك كاغذي ندارد ) لطفا در اين مورد مرا راهنمايي نمائيد.ضمنا منظور شما از بسترهاي ارتباطي پشتيباني سيستم است يا استفاده كاربران
    باتشكر
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    17 مهر 1392 11:06 ق.ظ
    با عرض سلام و احترام ،
    بنظرم استفاده از چیزی شبیه به Hyperlink موجود در آفیس استفاده کرد . یعنی می توانید برای خود آرشیو در فضای هارد سیستم خود درست کنید و بعد Location ضمائم مورد نظر را در جایی شبیه به شرح لاتین سند وارد کنید . البته که نیاز به مقداری دقت عمل دارد .
    اما منظور از بستر های ارتباطی همان ارتباط کاربران از طریق Soap است .
    با تشکر
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    17 مهر 1392 12:26 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت کاربر محترم haghjou

    موردی که شما در مورد ضمایم اسناد اشاره فرمودید، همانطور که همکاران بنده هم عرض کردند، در سیستم مالی یکپارچه نوسا میسر نیست. البته مشابه همین کار در سیستم حقوق و دستمزد - تحت عنوان تصاویر پرسنل - پیاده سازی شده است. اما به دلایل گوناگون در سیستم حسابداری پیاده سازی نشده است.

    شایان ذکر است نرم افزار آرشیو و کتابخانه دیجیتال نوسا، یک نرم افزار حرفه ای و کامل در زمینه نگهداری نسخه دیجیتال مدارک می باشد. که البته بسیار گسترده تر از خواست شما خواهد یود.

    در مورد ربط سیستم های ERP با موضوع بحث، جسارتا بنده متوجه نقطه اشتراک اشان نشدم.

    در مورد تحت وب بودن یا نبودن سیستم هم (باز هم نمی دانم ربطی به موضوع بایگانی اسناد دارد یا خیر؟) باید به عرض برسانم از سیستم مالی یکپارچه نوسا، می توانید به صورت تحت وب استفاده نمایید. رابط کاربری نرم افزار (همان کلاینت سیستم) توانایی اتصال به سرور را از طریق شبکه محلی (DCOM) و یا از طریق پروتکل SOAP (اتصال از طریق HTTP) دارد. در واقع رابط کاربری جداگانه ای برای اتصال از طریق وب وجود ندارد. اما به راحتی می توانید از طریق اینترنت، با نرم افزار کار کنید. پیچیدگی های این اتصال از چشم کاربر نهایی پنهان است. و در عمل برای کاربر نهایی به لحاظ ظاهری و عملکرد، هیچ تفاوتی بین اتصال از طریق اینترنت و یا اتصال از طریق شبکه محلی وجود ندارد.
    haghjou
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    18 مهر 1392 09:01 ق.ظ
    با سلام مجدد و تشكر از پاسخ سريع جنابعالي
    1. استفاده از يك فايل در فضاي هارد پيشنهاد عالي ميباشد فقط هم به فرموده جنابعالي به دقت زيادي نياز دارد و زماني كه تعداد كاربران وارد كننده اطلاعات زياد باشند امكان اشتباه هم زياد ميشود و هم كابري كه مايل به استفاده از مدارك ميباشد نياز است پنجره ديگري را باز كند كه وقت گير است .
    به نظر اينجانب ايده آل موقعي است كه كاربر بتواند پس از ملاحظه ثبت هاي سند در صورت نياز با زدن دكمه پيوست مدارك و ضمائم سند حسابداري را مشاهده نمايد .

    2.آيا ما ميتوانيم با خريد نرم افزار آرشيو نوسا و ارتباط آن با حسابداري به خواسته خود برسيم
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    20 مهر 1392 01:39 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب مجدد.

    در مورد یک: شما صحیح می فرمایید. ایده آل وضعیتی است که شما فرمودید. فقط یک نکته را فراموش نکنید: بر خلاف مدارک ضمیمه در سیستم پرسنلی و حتی محتویات یک سیستم کتابحانه دیجیتال، که یا ثابت هستند و یا رشد آن ها روند بسیار کندی دارد، ضمایم اسناد یک سیستم مالی، دائما در حال اضافه شدن هستند. تصور بفرمایید که اگر در یک پایگاه مالی، سالانه 10000 سند صادر شود (که برای شرکت های بزرگ تر، این عدد چند ده برابر می باشد) و 3 سال مالی پیوسته در یک پایگاه وجود داشته باشد و برای هر سند فقط 5 برگ ضمیمه (!) در نظر گرفته شود، و حجم هر کدام از این ضمایم به صورت فایل، حداکثر 200KB باشد، فقط 30GB به حجم پایگاه داده شرکت مذکور بابت این ضمایم اضافه می شود. در حالی که پایگاه داده همین شرکت بدون احتساب ضمایم فوق الذکر، حداکثر 500MB خواهد بود. و این روند افزایش ضمایم هیچ گاه متوقف نخواهد شد. نتیجه اینکه وارد کردن این ضمایم به پایگاه داده سیستم مالی، سیستم را بسیار بسیار حجیم می کند. لذا به نظر می رسد در حال حاضر بهتر است از روش های ذکر شده استفاده نمایید.

    در مورد دو: در حال حاضر چنین امکانی فراهم نیست.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.