چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 14 مهر 1392 06:33 ب.ظ توسط hesabras
سیستم حقوق ودستمزد تحت ویندوز
�8 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hesabras
کاربر
کاربر

--
09 مهر 1392 03:09 ب.ظ
    باسلام وخسته نباشی سوال من از شما عزیزان این است ما که تا این زمان باسیستم تحت DOSکار میکردیم برای ادامه فعالیت در سیستم تحت ویندوز چه کارهایی باید انجام دهیم وآیا آیتم هایی از سیستم تحت DOSبه سیستم تحت ویندوز منتقل میشود ونحوه انتقال چگونه است وآیا اطلاعات پایه پرسنل که در سیستم تحت DOSثبت کرده ایم راباید دوباره در سیستم تحت ویندوز نیز تعریف کنیم وامکان انتقال این اطلاعات وجود ندارد پیشاپیش از راهنمایتان ممنونم
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    09 مهر 1392 05:07 ب.ظ
    با عرض سلام و احترام ،
    در رابطه با سیستم دستمزد ، خیر نیاز نیست شما اطلاعات پایه پرسنلی را مجدد تعریف کنید طبق یک روال مشخص این کار بصورت فایل صادره انجام می شود . شما تمام اطلاعات موجود در سیستم دستمزد تحت DOS را می توانید از طریق فایل صادره به سیستم ویندوزی دستمزد انتقال دهید . اما تا زمانی که سیستم بصورت عمومی در اختیار کاربران قرار ندارد هیچ پیش فرضی برای ایجاد این فایل صادره از اطلاعات دستمزد تحت DOS به ویندوز وجود ندارد .
    با تشکر
    hesabras
    کاربر
    کاربر

    --
    09 مهر 1392 05:47 ب.ظ
    جناب آقای صدری امکان دارد انتقال اطلاعات از سیستم DOS به ویندوزی راشرح دهید
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    09 مهر 1392 06:08 ب.ظ
    عرض سلام مجدد ،
    جسارتا شما الان از سیستم دستمزد نوسا استفاده می کنید ؟
    مبحث ایجاد فایل صادره از اطلاعات دستمزد مانند دیگر نرم افزار ها نیست ، ابتدا شما باید از منوی سیستم قسمت فراخوانی اطلاعات از حقوق و دستمزد DOS استفاده کنید و یعد از تشکیل فایلی با فرمت XML مجدد باید از منوی سیستم قسمت فراخوانی یک فایل صادره استفاده کنید . اما ایجاد و فراخوانی این فایل ها خود توضیحاتی دارد ، در قسمت Admin نیز امور مربوط به دستمزد در یک تب بصورت جداگانه قرار دارد که باید آیتم های مربوط به آنرا نیز بسته به نیاز و شرایط فراخوانی از DOS تنظیم کرد .
    با تشکر
    hesabras
    کاربر
    کاربر

    --
    09 مهر 1392 06:13 ب.ظ
    قرار است برای ثبت حقوق ازسیستم تحت ویند.ز استفاده کنیم
    hesabras
    کاربر
    کاربر

    --
    09 مهر 1392 06:36 ب.ظ
    نحوه تنظیم کاربرگ ومحاوره اطلاعات پایه ومتغیر در سیستم حقوق ودستمزد نوسا چگونه است وهمچنین وارد کردن اعضامعین کننده
    r_hatami
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    10 مهر 1392 08:10 ق.ظ
    با سلام
    همانند سیستم DOS باید ابتدا فرم نمایشی و چاپی کاربرگ های موردنیاز و محاوره ها را تعریف نمود. سپس همانند DOS کاربرگ مشخصات پایه و ماهانه را تنظیم نمود( البته با امکانات بیشتر).
    اعضای معین کننده هم مثل DOS، بعد از انتخاب گروه معین کننده با کلید INSERT اعضا را تعریف میکنیم.البته در سیستم ویندوزی در مورد برخی معین کننده ها می توان از نوع داده ی گروه گزینه استفاده نمود.مثلا بجای تعریف گروه معین کننده برای وضعیت تاهل ، در مشخصات پایه پرسنلی می توان این فیلد را با نوع گروه گزینه تعریف نمود و در فهرست گروه گزینه ، اعضای آن را مشخص نمود.


    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    10 مهر 1392 08:12 ق.ظ
    با عرض سلام و احترام ،
    شما باید از منوی سیستم و قسمت تنظیمات سیستم برای تمام کاربران فیلد های مورد نظر و کاربردی خود را در یک فرم طراحی و قرار دهید .
    اگر نیاز به تشریح بیشتر دارید بفرمایید در خدمتم .
    با تشکر
    hesabras
    کاربر
    کاربر

    --
    14 مهر 1392 06:33 ب.ظ
    باعرض سلام وتشکر از همگی شما آیا امکان آموزش تصویری نیست
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.