چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 09 مهر 1392 01:37 ب.ظ توسط momeni
تفکیک نمودن کالاها بر اساس انبار بهنگام تعیین حداقل موجودی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
neema80
کاربر جدید
کاربر جدید

--
09 مهر 1392 12:33 ب.ظ
    با سلام،
    با توجه به تست های انجام شده قابل مشاهده است که هنگام تعیین حداقل موجودی برروی کالاها بهنگام صدور برگه حواله کاملا این کنترل انجام میشود در حالی که هنگام صدور برگه نقل و انتقال این کنترل صورت نمیپذیرد هرچند که منطق برنامه براساس کالا این کنترل را انجام میدهد و نه بر اساس کالا در هر انبار.
    بر همین اساس پیشنهاد بنده این میباشد که  در صورت امکان اگر این قابلیت بتواند به صورتی در سیستم پیاده سازی شود که کنترل را بر اساس کالاها در هر انبار صورت پذیرد توانایی کنترل انبار به انبار نیز صورت گرفته و کنترل بهتری بر روی کالاهای موجود در هر انبار خواهیم داشت.
    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    09 مهر 1392 01:37 ب.ظ
    سلام

    با قرارداد نمی‌شود تعریف را تغییر داد. به هر حال حداقل موجودی یک تعریفی در سیستم دارد و مطابق آن هم عمل شده است.

    ارادت
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.