چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 05 شهریور 1392 10:01 ق.ظ توسط kermanshahi
نرم افزار مالی هدیه نوسا نسخه 3.04
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
IDIN
کاربر جدید
کاربر جدید

--
05 شهریور 1392 09:01 ق.ظ
    با سلام خسته نباشید می خواستم ببینم که این نرم افزار که از قبل داشتم می تونم حالا از اون استفاده کنم چون داخل فایل آموزشی اون نوشته شده بود که تا تاریخ 90/12/29 می توانیم از اون استفاده کنیم ولی الان از اون تاریخ خیلی گذشته، بعد اگر محدودیت نداشته باشه ما از این نرم افزار می توانیم برای یک شرکت کوچک پخش که سه تا کارمند بیشتر ندره اسنفاده کنیم ممنون میشم زودتر جواب بدید.
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    05 شهریور 1392 09:31 ق.ظ
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی؛ محدودیت زمانی در نسخه 304 از این حیث می باشد که ارتباط خود را با سامانه پشتیبانی نوسا حفظ نمایید و نسخه های جدید با امکانات جدید را دانلود نمایید، خاطر نشان باید نمود که کلیه اطلاعات قبلیتان براحتی در سیستم جدید قابل فراخوانی می‎باشد و نیاز به دوباره کاری نیست. در قسمت مستندات همین پرتال نسخه های جدید در اختیار عموم قرا می‌گیرد.
    تعداد پرسنل یا صنف کاری  نشان دهنده استفاده یا عدم استفاده از سیستم هدیه نوسا نمی‌باشد، سیستم هدیه نوسا با توجه به ماهیت رایگان آن  مواردی را که نیاز به پشتیبانی  دارد همچون منوی تصفیه و ساخت فرم‌های چاپی و نمایشی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد، همچنین محدودیت‌هایی  درر ثبت  رخدادها وجود  دارد که برای آشنایی با این محدویت‌ها می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

     آشنایی با سیستم هدیه نوسا

    اگر شرایط مذکور با ساختار کاری شما سازگار است نسخه هدیه نوسا کاملا کاربردی وقابل استفاده برای شما می‌باشد.
    همچنین برای رفع اشکال و پشتیبانی رایگان سیستم هدیه نوسا از طریق همین سامانه اقدام نمایید.
    با تشکر؛
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    kermanshahi
    کاربر
    کاربر

    --
    05 شهریور 1392 09:32 ق.ظ
    با سلام

    خیر ، ولی می توانید نسخه ی هدیه ی موجود در سایت را دانلود کنید که تا تاریخ 1392/06/31  می توانید استفاده کنید.


    سيستم هديه نوسا XP يك نرم‌افزار حسابداري است كه با اهداف زير توليد و عرضه شده است:

     • انجام عمليات حسابداري در ابعاد كاربرد شخصي
     • بازنمايي محيط كاري و امكانات سيستم مالي نوسا XP براي عموم
     • آموزش نرم‌افزار

    تفكر اصلي طراحان سيستم اين بوده كه كيفيت بالاي نرم‌افزار و ويژگي‌هاي آن را به نمايش بگذارند. در عين حال، توان خود را در پياده‌سازي يك نرم‌افزار مستحكم و قابل اطمينان بازنمايي كنند. پيش‌بيني مي‌شود كه اين نرم‌افزار، به دليل ماهيت همگاني و رايگان آن به صورت وسيع مورد استفاده قرار بگيرد.
    توجه داريد كه در اين وضعيت، مطرح كردن اين ادعا كه اين نرم‌افزار در حوزه امكانات خود كامل و بدون نقص است به سهولت توسط كاربران قابل سنجش است.

    پشتيباني اين نرم‌افزار فقط از سايت شركت نوسا (استفاده از تالارهاي گفتگو، ارسال پيغام مستقيم و رايانامه) امكان‌پذير است. در صورت تمايل به www.nosa.com مراجعه نماييد.

    اين نرم‌افزار مبتني است بر نرم‌افزار حسابداري نوسا XP مدل M. درخت حسابها، درخت تفصيلي‌ها، امكان درج همزمان حساب و يك تفصيلي شناور در اسناد، تفويم، دفتر تلفن و نشاني و اغلب گزارش‌هاي حسابداري M در اين نرم‌افزار وجود دارند.

    برخي از امكانات حسابداري M در اين نرم‌افزار پياده‌سازي نشده‌اند: تصفيه رخدادهاي مالي و صورت مغايرت، ايجاد و فراخواني فايل‌هاي صادره، اصلاح يكباره اسناد و تعريف فرم‌هاي نمايش و چاپ گزارش‌ها. همچنين دو گزارش از منوي تحليل (تفكيك حسابهاي يك مجموعه به تفصيلي‌ها و برعكس) با توجه به اينكه بدون امكان تعريف فرم‌هاي گزارش قابل استفاده نمي‌باشند، از امكانات سيستم حذف شده‌اند. در اكثر امكانات حذف شده، محاوره مربوط به تنظيم پارامترها و جزييات عمليات، صرفا براي آشنايي كاربر نمايش داده خواهد شد.

    تنها محدوديتي كه نرم‌افزار هديه نوسا XP بر روي داده‌ها اعمال مي‌كند مربوط به تعداد اسناد و رخدادهاي مالي (سطرهاي اسناد) است. حداكثر 3 سند در هر روز، 300 سند در هر سال مالي و 2000 سطر سند در هر سال مالي قابل درج مي‌باشند.


    در نسخه‌هاي ابتدايي سيستم مالي هديه نوسا XP، محدوديت زماني استفاده از نرم‌افزار در نظر گرفته شده است. اين محدوديت فقط با توجه به يك نكته بوده است:
    اگر اشكالي در نرم‌افزار وجود داشته كه در مراحل توليد و تست ديده نشده باشد، بتوانيم به شكل مناسب جهت رفع اشكال اقدام كنيم و نرم‌افزار رفع اشكال شده را به صورت رايگان در اختيار كاربران قرار دهيم.

    دوره‌هاي محدوديت زماني در نسخه‌هاي اوليه كوتاه‌تر بوده و در نسخه‌هاي بعدي به تدريج  طولاني‌تر شده و در نهايت حذف خواهد شد.

    هدف از اين كنترل "به هيچ وجه" مجبور كردن كاربران به خريد نرم‌افزار نيست. سيستم مالي هديه نوسا XP همواره رايگان خواهد بود و كاربران مي‌توانند نسخه‌هاي جديد را از سايت شركت دريافت نمايند: www.nosa.com

    نسخه 3/05 نرم‌افزار فقط تا تاريخ 1392/06/31 به صورت كامل كار مي‌كند و پس از آن فقط براي اخذ گزارش قابل استفاده خواهد بود.
    kermanshahi
    کاربر
    کاربر

    --
    05 شهریور 1392 10:01 ق.ظ

    البته نسخه ی بعدی با امکانات جدید تا قبل از تاریخ 1392/06/31 ارائه می شود ، بنابراین فاصله ی زمانی که نتوانید از سیستم استفاده کنید نخواهید داشت.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.