چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 06 مرداد 1392 12:04 ب.ظ توسط alamdari
جستجو در فیلدهای مشخصات پایه پرسنلی
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
asadi
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
06 مرداد 1392 10:28 ق.ظ

    با سلام
     
    اگر بخواهیم در فیلدهای مشخصات پایه پرسنلی جستجو کنیم از کلید ctrl+s استفاده می کنیم ، برای مثال (مطابق شکل زیر) در نام و نام خانوادگی

    میخواهیم search کنیم.






    و همچنین برای تکرار جستجو از کلید ctrl+N استفاده می کنیم.
    alamdari
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    06 مرداد 1392 12:04 ب.ظ
    با سلام
    در تکمیل پست قبل میتوان ذکر کرد که :
    لزوما نبایستی در گزارش مشخصات پایه پرسنلی سرچ را انجام دهیم . چنانچه روی هر گزارشی باشیم و بخواهیم مثلا یک شخص را بر حسب نام و نام خانوادگی سرچ کنیم می توانیم از کلید ترکیبی ctlr + s استفاده نماییم.

    نکته : فیلدهایی که قابلیت سرچ بر روی انها وجود دارد و در قسمت پایین صفحه نمایش داده می شود فیلدهای از نوع  مشخصات می باشند که در قسمت پایه پرسنلی تعریف شده اند . در واقع میتوان گفت امکان سرچ بر روی تمامی فیلدهای پایه پرسنلی وجود ندارد مثلا بر روی فیلدهای حکم و تجمعی امکان سرچ وجود ندارد بلکه فقط بر روی فیلدهای از نوع مشخصات این امکان وجود دارد .

    با تشکر   


    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.