چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 مرداد 1392 08:13 ق.ظ توسط asadi
گزارش تفکیک عملیات یک حساب به یک شماره تفضیلی
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
asadi
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
31 تیر 1392 02:12 ب.ظ

    با سلام

     همانطور که می دانیم در گزارش تفکیک عملیات یک حساب به یک شماره تفصیلی (سرجمع)، اخذ سرجمع برحسب تفصیلی های عملیاتی و نیز اخذ سرجمع

    بر حسب تفصیلی های یک سطح خاص از درخت وجود دارد . آیا این امکان وجود دارد که اخذ سرجمع بر حسب تفصیلی های یک سطح خاص از درخت و شماره

    سطح تفصیلی ها را برای کاربری در سیستم به صورت پیش فرض تعیین کنیم( برای مثال در منوی سیستم ، تنظیمات سیستم برای کاربر فعلی) .




    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    31 تیر 1392 04:16 ب.ظ
    سلام

    در حال حاضر که این امکان در قسمت " پیش فرض پارامترهای گزارش ها " در تنظیمات سیستم برای کاربر فعلی ، وجود ندارد ولی فکر می کنم اگر چنین امکانی را بتوان اضافه نمود برای بقیه کاربران هم سودمند باشد .

    با تشکر
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    31 تیر 1392 06:56 ب.ظ
    کاربرد این گزینه‌ها (عملیات یا سطح خاص + شماره سطح) بسیار بسیار گسترده است - از انواع گزارش‌های ریزعملیات و دفتر تا انواع تراز - حساب و تفصیلی و کالا و مرکز.

    برای موارد اندکی مثل سرجمع‌ها (در دفتر و ریزعملیات‌های انبار) این گزینه را درست کردیم اما واقعا برای همه موارد کار دشواری است و زمان زیادی از ما صرف می‌کند. اگر حالت عمومی ندارد (خیلی مهم نیست) به ما ببخشید. اگر حیاتی است بفرمایید تا بیشتر بررسی کنیم.
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    31 تیر 1392 07:45 ب.ظ
    سلام

    ممنون از پیگیری شما .
    چند مورد درخواست داشتیم که به نظر با توجه به شرایط ، حیاتی نیست . لطفا اگر امکان داشت بعدها که صلاح دانستید پیگیری نمائید .

    با تشکر
    asadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    01 مرداد 1392 08:13 ق.ظ

    با سلام

    از پیگیری شما ممنونم


    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.