چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 15 تیر 1392 12:30 ب.ظ توسط momeni
خطای سیستمی connection failure
�7 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
n.zohrabi
کاربر
کاربر

--
11 تیر 1392 02:08 ب.ظ
    با درود فراوان خدمت دوستان

    در یک سیستم اطلاعاتی که سال مالی به صورت پیوسته هست هنگام استفاده از فهرست برگه های انبار فقط در سال مالی 92 پیغام connection failure را دارد و با سال مالی های دیگه این مشکل را ندارد.قفل چک شد مشکلی نداشت سیستم چند با ریست شد باز هم این مورد بود.


    با تشکر
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    12 تیر 1392 09:20 ق.ظ
    با سلام و احترام خدمت شما همکار محترم.

    بنده تا کنون با چنین مشکلی برخورد نکرده ام. کمی اطلاعات کامل تر ممکن است به یافتن مشکل کمک کند - آیا مثلا در فهرست اسناد انبار مشکل ندارند؟ پشت سرور هم همین خطا را می گیرند؟ آیا خطا تکرار شونده است و یا به صورت موردی آن را گرفته اند؟ آیا کل متن خطا همین است یا عبارات دیگری در آن وجود دارد؟ آیا با محدود تر کردن محدوده گزارش (مثلا فقط برگه های ورود) باز هم خطا می گیرند؟ آیا پشتیبان همین پایگاه در یک سیستم دیگر بازیابی شده است تا در شرایط جدید همان داده ها بررسی شوند؟ و هر اطلاعات دیگری که ممکن است مفید باشد.

    شاید این سوال ها بی ربط باشد - گفتم شاید بتوان از جمع بندی پاسخ ها به نتیجه ای رسید.
    n.zohrabi
    کاربر
    کاربر

    --
    12 تیر 1392 09:52 ق.ظ
    با سلام

    این مشکل هم بر روی سیستم سرور و هم بر روی کلاینت وجود دارد .فقط توی قسمت فهرست برگه های انبار این مورد هست.یک بار فقط تاریخ را محدود کردیم پیغام نداد و گزارش را اورد ، بار دوم وضعیت اسناد را محدود کردیم که با پیغام رو به رو شدیم و در آخرین تست تیک یکی از تمام انوع برگه را برداشت پیغام نداد.
    از دیروز تا حالا هم به مشکل برخورد کرده.

    با تشکر
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    12 تیر 1392 11:28 ق.ظ
    با عرض پوزش کمی باید با آزمون و خطا پیش برویم تا شاید به نتیجه ای برسیم.

    ممکن است مساله مربوط بک برگه خاص باشد. احتمالا از یک برگه به بعد گزارش بدون مشکل ظاهر خواهد شد. می توانید این تاریخ را بیابید؟ مثلا فهرست برگه ها از اول خرداد تا انتها می گیرید، مشکل ندارد. از اول اردیبهشت تا انتها می گیرید مشکل دارد. به همین ترتیب بازه را کوچک کنید تا به تاریخ 1 روز برسید. از طرفی احتمالا روی نوع خاصی از برگه این خطا را دارید. پس می توانیم با مرور برگه های نوع خاص آن روز، به برگه مورد نظر برسیم و آن را بررسی کنیم. البته هیچ منطق و دلیل خاصی برای این روش ندارم و صرفا از روش آزمون و خطا استفاده می کنم. امیدوارم که راهگشا باشد.
    n.zohrabi
    کاربر
    کاربر

    --
    12 تیر 1392 12:26 ب.ظ
    در قسمت فهرست برگه انبار محدوده تاریخ را ریز کردم تا فهمیدم که فقط در روز 92/4/11 پیغام میداد.علاوه بر آن امروز در قسمت جستجو در شرح اسناد هم مشکل پیدا کرده و در این قسمت در کل محدوده تاریخ پیغامconnection failure میدهد.از ادمین نوسا روی این سیستم اطلاعاتی حذف پراکندگی را که زدیم پیغام زیر را داد sqlسرور 2000 روی سیستم نصب هست.احتمال دارد که داده ها خراب شده باشد و sql عوض کنیم خوب شود؟




    n.zohrabi
    کاربر
    کاربر

    --
    12 تیر 1392 02:27 ب.ظ
    با نصب2008 sql server R2 دیگر در قسمت جستجو در شرح اسناد پیغام نمیدهد ولی همچنان در بخش هایی که در پست بالا ذکر کردم همان خطا را می دهد.
    kermanshahi
    کاربر
    کاربر

    --
    12 تیر 1392 03:34 ب.ظ
    با سلام

    می خواستم بدونم آیا اطلاعات این پایگاه از طریق کانورت به نوسا منتقل شده است یا خیر؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    15 تیر 1392 12:30 ب.ظ
    سلام

    متاسفانه این داده‌ها به صورت فیزیکی آسبب دیده‌اند. مثلا هارد دیسک دچار اشکال شده یا قطع برق در یک زمان بسیار حساس اتفاق افتاده است.

    باید به یک نسخه پشتیبان سالم رجوع شود و احیانا اگر میسر باشد داده‌های پس از آن پشتیبان با فایل صادره بازخوانی گردد.
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.