چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 29 خرداد 1392 09:28 ق.ظ توسط momeni
دوبل مبالغ هنگام درج سند دریافت پرداخت
�4 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
negar
کاربر جدید
کاربر جدید

--
29 خرداد 1392 08:41 ق.ظ
    با عرض سلام

    موردی برخورد کردم که طرف وقتی میخواهد سند دریافت پرداخت(مثلا وصولی ،واگذاری ،برگشتی) پیغام دوبل مبلغ را به آن میدهد تمامی مواردی که فکر میکردم برای آن چک کردم و همه چیز درست بود جالب این است این مشکل را فقط بر روی کلاینت دارد و روی سرور برنامه درست کار میکند.طبق گفته کاربر این مشکل را بعد از تعویض قفل به برخورد کرده است، ولی قفل که یک قطعه سخت افزاری است و در نرم افزار تداخل ایجاد نمی کند و چرا کلاینت این مشکل را دارد؟

    با تشکر
    samaeenya
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 خرداد 1392 08:49 ق.ظ
    با سلام خدمت شما
    آیا دقیقا یک مدرک خاص را در پشت سرور وکلاینت امتحان کردید؟
    negar
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    29 خرداد 1392 09:00 ق.ظ
    بله روی یک مدرک خاص روی هردو سیستم امتحان شد و بعد از آن مدرک های دیگه هم امتحان شد، بازم این مشکل وجود داشت.
    samaeenya
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    29 خرداد 1392 09:13 ق.ظ
    آیا مدرک جدیدی را تعریف کردید که در ثبت (مثلا وصولی ،واگذاری ،برگشتی) باشد و در پشت سیستم کلاینت این خطا را بدهد؟
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    29 خرداد 1392 09:28 ق.ظ
    سلام

    "طرف وقتی میخواهد سند دریافت پرداخت(مثلا وصولی ،واگذاری ،برگشتی) پیغام دوبل مبلغ را به آن میدهد" - البته درست متوجه مشکل نشدم ولی با حدس و گمان و پر کردن جاهای خالی، به نظر می‌رسد مانده مدارک دریافت و پرداخت گزارش شده توسط سیستم دوبرابر مبلغ مدرک باشد.

    محاسبه مانده، وابسته است به اینکه چه اسنادی درفهرست مدارک پردازش می‌شوند. دو Option خیلی مهم وجود دارد: لحاظ کردن اسناد همه سال‌های مالی / لحاظ کردن اسناد همه بخش‌ها. وضعیت پیش‌فرض این دو Option در تنظیمات کاربر تنظیم می‌شود. پس اینکه روی سرور و کلاینت پاسخ متفاوت ارائه می‌شود احتمالا به این مربوط می‌شود که کاربرانی که از سرور و کلاینت استفاده می‌کنند متفاوت باشند (و در نتیجه مقدار پیش‌فرض Optionهای فوق ممکن است برای آنها متفاوت باشد).

    از طرف دیگر اگر سند اختتامیه سال قبل تنظیم نشده باشد و یا به صورت غیر سیستمی مانده برخی از مدارک دریافت و پرداخت به سال جدید منتقل شده باشند و مانده مدارک هم از همه سال‌های مالی اخذ شده باشد، "حتما" مانده گزارش شده برای مدرک، دو برابر مبلغ مدرک خواهد بود.

    همه این توضیحات با حدس و گمان همراه است. اگر مشکل همین است که عرض شد، خوشحال خواهیم بود - اما اگر مشکل چیز دیگری است، لطفا با توضیح دقیق بفرمایید تا بیشتر بررسی کنیم.

    ممنون
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.