چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 01 خرداد 1392 10:54 ق.ظ توسط molaei
سند سود و زیان
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
nematollahi
کاربر
کاربر

--
01 خرداد 1392 09:00 ق.ظ
    همکار گرامی سلام

    حساب سود و زیان را به مراکز هزینه درخت تفصیلی ها ارتباط داده ایم چگونه موقع تنظیم سند سود و زیان ،سودو زیان هر مرکز هزینه را بصورت تفکیک شده داشته باشیم؟

    با تشکر نعمت الهی
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    01 خرداد 1392 10:54 ق.ظ
    با سلام و خوش آمد گویی به شما.

    اگر منظور شما، بسته شدن هزینه ها به تفکیک مراکز هزینه در سند سود و زیان است، به راحتی در زمان تنظیم سند سود و زیان (منوی سند - گزینه تنظیم اسناد اختتامیه یا سود و زیان) در قسمت "نحوه تفکیک عملیات به تفصیلی ها و ..." می توانید تیک مربوط به تفصیلی های مد نظرتان را بزنید و ادامه دهید.

    اما بنده یک برداشت دیگر هم از سوال شما می کنم:
    پس از بسته شدن حساب های موقت، سطر مربوط به حساب سود و زیان، بجای یک سطر، چندین سطر و به تفکیک مراکز باشد. جدا از درستی یا غلطی اینکار، اگر علاوه بر هزینه، درآمدها را نیز به تفکیک مراکزتان ثبت کرده باشید، باید بتوانید در زمان تنظیم سند سود و زیان از شرایط استفاده نمایید. در این مورد در پست زیر بحث شده است:
    http://accsupport.nosa.co...v/topic/Default.aspx
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.