چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 18 اردیبهشت 1392 01:31 ب.ظ توسط Etemadi
سورت اتوماتیک شماره سند براساس تاریخ
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
Armin64GH
کاربر جدید
کاربر جدید

--
17 اردیبهشت 1392 04:53 ب.ظ
    با سلام در سیستم مالی نوسا سورت اتوماتیک شماره سند بر اساس تاریخ مشکلات زیادی را به وجود آورده که به بعضی از آنها اشاره میکنم : 1- در هر تاریخی که من سند بزنم شماره سند های بعدی تغییر میکند که هم پیدا کردن آنها دشوار خواهد شد و هم اینکه مجبوم دوباره روکش برای آنها بگیرم 2- شماره مبنا به صورت رندم بوده و همچنین از اعداد زیادی استفاده شده که پی گیری آن را دشوار ساخته است. 3- در زونکن ها پیش میاد که از یه شماره سند 5 6 تا سند موجود باشد. راه حل پیشنهادی : هیچ سیستم دیگری را ندیدم که به صورت اتومایتک شماره سند سورت کند.و در بیشتر آنها در آخر سال آپشنی وجود دارد که میتوان با زدن آن شماره سند ها را با تاریخ سورت کرد.
    آرمین قوامی
    شهر آفتاب کیش
    kermanshahi
    کاربر
    کاربر

    --
    18 اردیبهشت 1392 08:36 ق.ظ
    با سلام
    می توانید از شماره عطف سند استفاده کنید(که از این راه خودتان شماره ی اسناد را تعیین می کنید)، البته با توجه به مواردی که ذکر کردید می توانید بر اساس تاریخ ، زونکن ها را مرتب کنید یا باتوجه به اینکه تغییرات زیادی دارید روکش اسناد را زمانیکه مطمئن شدید بگیرید و یا برای اعمال تغییرات اضافه یا حذف سطر سند را پاک نکنید در داخل همان اسناد موجود سطر را حذف کنید یا اضاقه کنید و یا تغییر دهید.
    saadat
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    18 اردیبهشت 1392 09:41 ق.ظ
    با سلام و عرض ادب خدمت کاربر محترم آرمین:
    در استفاده از هر ابزاری بصورت مطلق نباید از آن انتظار داشته باشیم تمام نیازهای ما را چه معقول چه غیر معقول پوشش دهد. گاها برای برطرف شدن یک خواسته، خواسته دیگر را تحت شعاع قرار می دهد. سیستم مالی یکپارچه نوسا مورد تایید تمام مراجع مرتبط با حسابداری و حسابرسی و سازمانهای مالیاتی می باشد، لاجرم باید از یک سری استاندارها تبعیت کند. اینکه سندها بر حسب تاریخ مرتب شود و شماره سندها بر حسب زمان پشت سر هم باشد یکی از استاندارد ترین حالت‌ها می باشد و اگر اصولی کار کنیم قطعا با مشکلی مواجه نخواهیم شد.
    اما اگر هدف شما روکش سند می باشد ، پیشنهاد ما بر این است بر حسب مقطع زمانی روکش سند را در زونکن‌هایی بر حسب تاریخ نگهداری نمایید( بعضی اوقات ترک عادت راحت‌تر از تغییر در ساختار نرم افزار می باشد). شماره مبنا هم با اینکه رندم هست اما یونیک است ، چشم ما عادت نموده به اعداد با رقم پایین اما همین عدد یونیک به عنوان ابزاری برای جستجوی سند کار آمد است .
    ...................
    پ ن:
    در مورد این موضوع که شما می فرمایید که هیچ سیستمی ندیده اید که به صورت اتوماتیک شماره سند سورت نماید و این را نشانه ضعف نوسا می‌دانید باید خاطر نشان نمود : بله بنده هم هیچ سیستمی را ندیده‌ام که به اندازه سیستم مالی نوسا به اصول و ارزش‌های حسابداری احترام بگذارد و حرفه محترم حسابداری را فدای منافع مالی ننماید
    آموزش حسابداری با نگرش سیستمی Accplus.blog.ir
    Armin64GH
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    18 اردیبهشت 1392 12:45 ب.ظ
    با سلام دوباره و تشکر بابت جوابهایتان اما من راضی نشدم
    من 2 سال پشتیبان نرم افزار مالی اداری بودم و با توجه به آشنایی بنده به دیتا بیس و برنامه نویسی شاید این درخواست من برای شما زمان بر باشد اما این آپشن که خود شخص بتواند انتخاب کند که آیا به صورت اتوماتیک سورت شود یا اینکه شخص خودش هر موقع بخواهد سورت کند باعث میشود که نرم افزارتان بهینه تر و یوزر فرند تر شود
    میتوان به گزینه های جدید آدت کرد اما همین انرژی برای آدت کردن به یک روند جدید را میتوان یک بار برای همیشه برای اضافه کردن این آپشن صرف نمود
    آرمین قوامی
    شهر آفتاب کیش
    Armin64GH
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    18 اردیبهشت 1392 12:58 ب.ظ
    اینجا ویرایش نداره ؟) آدت = عادت
    ندید بگیرین )
    آرمین قوامی
    شهر آفتاب کیش
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    18 اردیبهشت 1392 01:31 ب.ظ
    سلام و عرض خوش آمد به جنابعالی بابت حضورتان

    همانطور که دوستان بنده فرمودند نمی شود خواسته شما را پیاده سازی کرد و شما می توانید از یکی از راه حل های پیشنهادی استفاده کنید و این قضیه هم واقعا ربطی به زمان بر بودن پیاده سازی این کار ندارد و به هر حال هر شرکتی یک سری استراتژی و ارزشها برای خود دارد و به آنها پایبند است و در ضمن فکر می کنم چیزی که فرمودید سیستم را User Friendly نمی کند .

    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.