چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 04 اردیبهشت 1392 01:08 ب.ظ توسط hashemian
گزارش مانده مجموعه تفضیلی نمایش افقی چاپ عمودی
�2 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
hashemian
کاربر
کاربر

--
03 اردیبهشت 1392 04:34 ب.ظ
    با سلام خدمت آقای مهندس مومنی

    با سلام 
       سال نو را به شما و خانواده محترمتان و جناب آقای محمدزاده و خانواده محترمشان می رسانم
    به استحضار می رساند در گرفتن چاّپ مجموعه مانده تفضیلی در قسمت گزارش آنچه که دیده می شود در چاپ  نداریم و با کوچک کردن فونت می خواستم بصورت افقی ببینم در صورت امکان ممنون می شدم که این امکان و یا حداقل تعریف آن تحت اختیار یوزر قرار می گرفت.
    با تشکر از شما و همکاران محترمتان و به امید دیدار شما و آقای محمد زاده
    فیروزه هاشمیان
    شرکت آلوم گستر دیبا
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    03 اردیبهشت 1392 05:06 ب.ظ
    سلام

    خیلی از لطف شما ممنونم - بنده هم متقابلا آرزوی سال خوبی برای شما دارم.

    احتمالا منظور سرکار گزارش خلاصه مانده تفصیلی‌های یک مجموعه است. نحوه تعریف فرم نمایش و چاپ این گزارش با هم تفاوت دارند. در فرم نمایش می‌توانیم تعداد نامحدودی ستون داشته باشیم (هر ستون برای یک ماه یا یک محدوده زمانی) و از آنجا که تعداد ماه‌ها یا تعداد محدوده‌های زمانی در حین تعریف گزارش برای ما ناشناخته است، آنچه در فرم نمایش این گزارش تعریف می‌شود "الگویی" برای یک ماه است. سیستم در حین ارائه گزارش با استفاده از همین الگو به تعداد لازم ستون به گزارش اضافه می‌کند. از آنجا که ستون‌ها در نمایش گزارش "لغزنده" هستند و به دلخواه به صورت افقی حرکت داده می‌شوند، محدودیتی از بابت مجموع عرضی که به نمایش آنها اختصاص می‌دهیم نداریم.

    این وضعیت در چاپ گزارش قابل پیاده‌سازی نیست (عرض کاغذ محدود است و هر قدر هم که فونت را کوچک نمایید نمی‌توانیم تعداد نامحدود ستون را در عرض کاغذ جا دهیم). به همین دلیل همان اطلاعات در چاپ به صورت فهرست (عمودی) ارائه می‌شوند.

    ارادت
    hashemian
    کاربر
    کاربر

    --
    04 اردیبهشت 1392 01:08 ب.ظ
    سلام
    با تشکر از پاسخگویی شما
    هاشیمان
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.