چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 28 فروردین 1392 02:09 ب.ظ توسط melika
تقویم سیستم نوسا
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
melika
کاربر
کاربر

--
28 فروردین 1392 01:32 ب.ظ
    سلام

    چرا بعضی از روزهای تعطیل در تقویم سیستم نوسا تعطیل نیست ؟
    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    28 فروردین 1392 01:44 ب.ظ
    با سلام.

    همانگونه که مستحضر هستید، تعداد زیادی از روزهای تعطیل، به دلیل مناسبت های قمری است. احتمالا اطلاعات مربوط به سال های قمری شما، به روز نیست. برای به روز رسانی آن، از منوی ملاحظه، گزینه "تدوین اطلاعات سال های قمری" را انتخاب نمایید. در آنجا یک بار مثبت را بزنید و اطلاعات سال جدید را وارد نمایید.
    اگر برای تکمیل اطلاعات مشکلی بود، در خدمتیم.
    sajjadi
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    28 فروردین 1392 01:50 ب.ظ

    با سلام و احترام
    لطفا در هر يک از سیستمهاي اطلاعاتي بعد از اتصال، از منوی ملاحظه، گزینه تدوین اطلاعات سال های قمری را انتخاب نمایید و بعد با ماوس بروی تکمه (افزودن سطر جدید) کلیک نمایید و اطلاعات سال 1392 را مطابق با جدول زير پر نمائید. سپس بروی تکمه (بازخوانی اطلاعات) کلیک نمایید. یکبار از برنامه مالي خارج شوید و مجددا برنامه را اجرا نمایید و تقویم سال 1392 را کنترل کنید که روزهای تعطیل آن مطابق با سررسید 1392 باشد.



    لازم به ذکر است، از آنجاییکه روز شهادت حضرت امام رضا (ع) مطابق با روایات، روز آخر ماه صفر است و تعطیل نیز می‌باشد و همینطور در سال 1392 ماه صفر 30 روز می‌باشد، بنابراین در اردیبهشت ماه سال 1392 می‌بایست از منوی ملاحظه، گزینه تدوین مناسبت های تقویم را انتخاب نمایید و در ردیف 167 روز مربوط به شهادت حضرت امام رضا (ع) را از 29 صفر به 30 صفر تغییر دهید. چنانچه این اصلاح انجام نپذیرد در تقویم سال1392 باشتباه روز 11 دی تعطیل خواهد شد.

    با تشکر

    melika
    کاربر
    کاربر

    --
    28 فروردین 1392 02:09 ب.ظ
    با تشکر از شما
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.