چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 28 فروردین 1392 12:49 ب.ظ توسط Etemadi
پرتال ارتباط با مشتریان
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
amir659632
کاربر
کاربر

--
27 فروردین 1392 11:08 ق.ظ
    با سلام و احترام نظر به اینکه ارتباط با مشتری از الویت های موسسات بازرگانی می باشد آیا امکان گزارشگیری از طریق پرتال خاصی جهت مراحل درخواست خرید وجود دارد . با تشکر
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    27 فروردین 1392 01:48 ب.ظ
    سلام

    اگر منظور شما از پورتال خاصی همان نرم افزار فروش نوسا می باشد ، می توانید از منوی انبار و گزینه فهرست رخدادهای درخواست گزارش مربوطه را اخذ نمائید .
    در ضمن بعد از اخذ این گزارش می توانید روی هر سطر درخواست نیز از امکان " ملاحظه درخت رخداد(از دید فروش) " نیز استفاده نمائید .
    اگر سوالی دیگری بود در خدمتیم .

    با تشکر
    amir659632
    کاربر
    کاربر

    --
    28 فروردین 1392 12:16 ب.ظ
    با سلام
    خیر جناب آقای اعتمادی
    در موسساتی یا شرکت های بازرگانی که بیشتر در امر خرید و فروش فعالیت می نمایند ، ارتباط مشتری با واحد فروش و اینکه درخواست خرید ایشان در چه مرحله ای قراردارد خیلی مهم می باشد .
    بعنوان مثال :
    آقای * با نام کاربری و رمز عبور خود وارد این سیستم شده و زمان تحویل ، نحوه تحویل ، ثبت رسید دریافت وجه و .... را مشاهده می نماید .
    مانند CRM ها

    با تشکر
    بادینلو
    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    28 فروردین 1392 12:49 ب.ظ
    سلام

    به آن شکل که فرمودید شاید بتوان از امکان اتصال افراد ( البته به صورت محدود و با هماهنگی قبلی ) از طریق SOAP به نرم افزار مالی نوسا و صرفا جهت گزارشگیری و با اخذ نام کاربری و رمز ورود از شما ، امکاناتی را فراهم کرد .

    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.