چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 26 فروردین 1392 04:02 ب.ظ توسط Sadri
اصلاح اسناد تایید شده
�7 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
melika
کاربر
کاربر

--
26 فروردین 1392 11:21 ق.ظ
    سلام

    با توجه به اینکه در سیستم نوسا بعد از تایید اسناد و ارسال ان به حسابداری امکان افزودن آرتیکل هایی در همان سند وجود دارد و درصورتی که نیاز به اصلاح ان سند باشد مجبور به حذف آن سند در حسابداری هستیم تا سند مذکور در سیستم مبدا به وضعیت عملیاتی تبدیل شود؛ مشکلی که از نظر من وجود دارد این است که چرا سیستم هنگام حذف اسناد تایید شده از حسابداری، پیغامی مبنی بر اینکه" این سند شامل سطرهای افزوده شده بعد از تایید است" نمی دهد؟ یا حداقل در امکانات کاربران برای محدودیت کاربر جهت جلوگیری از افزودن سطرهای جدید پیش بینی نشده است ؟
    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    26 فروردین 1392 02:06 ب.ظ
    سلام
    فیلد "نرم افزار رخداد" در سند حسابداری گویای این مطلب هست که آرتیکهای دیگری در کنار آرتیکلهی ارسالی از سایر نرم افزار ها وجود دارند.
    بنده شخصا اگر قصد اصلاح سند مبدا راداشته باشم و سند حسابداری دارای آرتیکلهای دیگری باشد از آن سند در XP ، فایلی ذخیره میکنم . بعد از "مدیر" حسابدری درخواست میکنم سند را حذف کنند.
    ایشان هم هر لحظه منتظر هستند اصلاحیه من تمام شود.بعد از اصلاحیه و ارسال 2مرتبه سند به حسابداری و فراخوانی فایل ذخیره شده و حذف آرتیکل های اضافه ، سند به جای قبلی خودش برمیگردد و روکش جدید چاپ میشود.
    2 نکته:
    - کسی که سند حسابداری حذف میکند حتما مدیر یا سرپرست حسابداری باشد.
    - آرتیکلهای (آزاد) میتوانند در فایلی ذخیره 2 مرتبه فراخوانی شوند.
    درضمن دیدن این هشدار برای بنده هم جالب است:
    " این سند شامل سطرهای افزوده شده بعد از تایید است"
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 فروردین 1392 02:35 ب.ظ
    سلام

    انجام این کنترل در ابتدای عمل حذف سند زمان بسیار زیادی را صرف می‌کند. ضمن اینکه در عموم اسناد حسابداری (به جز آنها که از تایید اسناد سایر نرم‌افزارها آمده‌اند) نرم‌افزار همه سطرها "حسابداری" است و یعنی همه اسناد شامل "این سند سطرهای به جز موارد تایید شده از سایر نرم‌افزارها" خواهند بود.

    به نظر حقیر حذف سند حسابداری همیشه باید با مراقبت انجام شود، خواه دستی زده شده باشد و خواه از سایر نرم‌افزارها آمده باشند. تغییراتی که در سند حاصل از تایید اسناد سایر نرم‌افزارها ممکن است به عمل آید به درج سطر جدید ختم نمی‌شود. تهیه سرجمع، جابجایی سطرها و حتی ویرایش برخی از داده‌ها در سطرهایی که مربوط به سایر نرم‌افزارها می‌شوند هم میسر است.

    کنترل سطرهای اسناد پیش از حذف به خصوص در مورد اسنادی که تعداد بسیار زیادی سطر دارند ممکن است زمان بسیار زیادی را صرف کند.

    همه این دلایل برای این عرض شد که این محدودیت را به ما ببخشید
    melika
    کاربر
    کاربر

    --
    26 فروردین 1392 03:20 ب.ظ

    سلام

    - ممنون جناب اصفهانی "نرم افزار رخداد" تا حد زیادی راه گشاست. درضمن "دوباره" کلمه مناسب تری نسبت به "2 مرتبه" است  (زمان زیادی جهت تحلیل این کلمه صرف کردم)

    -با تشکر ازجناب مومنی ، در بسیاری از اوقات ما کاربران پیچش مو را نمی بینیم.
    -آیا محدویت کاربران هم امکان پذیر نیست ؟

    j-esfahani
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    26 فروردین 1392 03:41 ب.ظ

    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    26 فروردین 1392 03:47 ب.ظ
    محدودیت کاربران برای افزودن سطر جدید در سندی که از تایید اسناد سایر نرم‌افزارها حاصل شده است.

    حتما روی این امکان کار خواهیم کرد. اما همان مشکل زمان‌بر بودن تشخیص این نوع از اسناد کماکان برقرار است. فرض کنید یک سند 90 هزار سطری داشته باشیم که هیچیک از سطرهای آن هم از سایر نرم‌افزارها نیامده باشد. کنترل همه این سطرها برای اینکه کاربر را از انجام این کار ممنوع کنیم به صرفه نیست.

    آیا واقعا نمی‌شود از کاربران خواست که اینکار را انجام ندهند یا اگر انجام دهند مراقب باشند که حذف سند حسابداری ناشی از تایید درست همانند حذف سایر اسناد حسابداری حساسیت برانگیز باشد.

    بخشیدن هم که در کار نیست - گویا

    ارادت
    melika
    کاربر
    کاربر

    --
    26 فروردین 1392 03:55 ب.ظ
    قصد جسارت نداشتم ، کندی اینجانب را در درک مطالب ببخشید .

    ممنون از شما
    Sadri
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    26 فروردین 1392 04:02 ب.ظ
    با عرض سلام و احترام ،
    فکر می کنم امکان " تایید اسناد " برای این کاربر راه گشا باشد ، بعد از ارسال اسناد به حسابداری ؛ همان سند را "تایید" کنند . دراینصورت مشکل "محدودیت کاربران" نیز برطرف میشود .
    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.