چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 20 فروردین 1392 05:42 ب.ظ توسط Etemadi
راههای یافتن علت بالانس نبودن سند در نرم افزار دستمزد نوسا
�1 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
saffarzadeh
کاربر با تجربه
کاربر با تجربه

--
19 فروردین 1392 09:14 ق.ظ
    با سلام و عرض احترام

    راههای یافتن علت بالانس نبودن سند در نرم افزار دستمزد:

    می دانیم در سند حقوق همواره می بایست فرمول زیر برقرار باشد :

    کلیه مزایا (بدهکار)= کلیه کسورات (بستانکار) + خالص پرداختی (بستانکار)

    حال اگر از ما بخواهند به طرف بدهکارمعادله بیمه 23% و به طرف بستانکار بیمه 30% را اضافه نماییم می بایست در طرف بستانکار بیمه 7% را کسر نماییم.

    پس در سند حقوق کلیه مزایا برای انواع استخدام ، بیمه سهم کارفرما(23%) ، مانده پول خرد از قبل ، مانده بدهی این ماه بدهکار و کلیه کسورات برای انواع استخدام به جز بیمه سهم کارگر(7%) ، خالص پرداختنی ، بیمه پرداختنی(30%) ، مانده پول خرد این ماه ، مانده بدهی از قبل بستانکار می شوند. معمولا اقلام بدهکار به تفکیک مرکز هزینه و یا بصورت سرجمع و اقلام بستانکار به تفکیک پرسنل و یا سرجمع درخواست می شوند.پس :

    1 - عدم وجود هر یک از این موارد ذکرشده باعث بالانس نبودن سند خواهد شد.

    2 – مشکل رندینگ : یک یا چند مورد از مزایا و یا کسورات رند Round نشده اند.اختلاف ریالی کوچکی بین بدهکار و بستانکار سند وجود دارد.

    3 – مشکل مرکز هزینه : در تشکیل سند مزایا یا کسورات به تفکیک مرکز هزینه درخواست شده اند در حالیکه مرکز هزینه یک یا چند پرسنل در آن ماه وارد نشده است.اگر از گزارش سرجمع برحسب مرکز هزینه(از معین نشده تا آخرین مرکز هزینه) استفاده کنیم در سطر مربوط به مرکز هزینه معین نشده مبلغی وجود دارد که تاییدی بر وجود پرسنل بدون مرکز هزینه است.

    باید دقت کرد پس از ثبت حقوق تغییر مرکز هزینه و یا انجام رندینگ تاثیری برسند حقوق ماه ثبت شده ندارد و اگرچه اطلاعات پایه و یا poste برای مزایای Round نشده تغییر یافته ولی اطلاعات اصلی همچنان وضعیت ثبت شده را نشان می دهد و    می بایست اطلاعات اصلی تغییر یابد.

    لازم به ذکر است همواره می توان به روش زیر سند حقوقی جهت کنترل تشکیل داد :

    سند حقوقی مشتمل بر4 مورد بدهکار(جمع حقوق و مزایا - بیمه 23% - بدهی این ماه - پول خرد ازقبل) و 5 مورد بستانکار(جمع کسورات به جز بیمه7% - خالص پرداختنی – بیمه پرداختنی – بدهی از قبل – پول خرد این ماه) همگی بصورت سرجمع تشکیل داد.

     

     


    Etemadi
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    20 فروردین 1392 05:42 ب.ظ
    ممنون

    قطعا اینگونه پستها کمک زیادی به تسریع رفع اشکالات در نرم افزار حقوق و دستمزد می کند .

    با تشکر
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.