چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 17 فروردین 1392 05:07 ب.ظ توسط momeni
کالا یا خدمت در پیش فاکتور
�3 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
melika
کاربر
کاربر

--
17 فروردین 1392 03:11 ب.ظ
    با سلام و عرض تبریک به مناسبت سال نو

    درفرم نمایشی ویرایش پیش فاکتور "نوع (کالا یا خدمت)" راافزوده ام به امید اینکه با انتخاب "خدمت "فقط خدمات تعریف شده در" درخت کالاو خدمات "برایم فیلتر شود، ولی اینگونه نیست !
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    17 فروردین 1392 03:47 ب.ظ
    سلام

    صحیح می‌فرمایید: "این‌گونه نیست" - آن فیلدی که شما انتخاب فرمودید نوع (کالا یا خدمت) مربوط به کالا یا خدمت انتخاب شده در سطر است. این نوع فیلدها به خودی خود ویرایش نمی‌شوند و پس از انتخاب کالا، محتوای فیلد در کالای انتخاب شده بازنمایی می‌شود.

    احتمالا اشاره سرکار به فیلدی مشابه "کالا یا خدمت" در سطرهای اصلی و جنبی فاکتور می‌باشد. مشابه این فیلد در پیش‌فاکتور وجود ندارد. درواقع وجود این فیلد در فاکتور هم آزاددهنده است ولی از آنجا که ساختار محاوره تدوین یک سطر از فاکتور بر حسب کالا یا خدمت بودن موضوع سطر تفاوت اساسی می‌کند، مجبور بودیم که چنین فیلدی در فاکتور داشته باشیم - اثر جانبی وجود آن فیلد فیلتر کردن درخت کالاها و خدمات (برای ممانعت از بروز اشتباه) بوده است.

    از آنجا که عموما خدمات در درخت کالاها و خدمات "شاخه" جداگانه خود را دارند، فیلتر کردن درخت برای کمک به انتخاب، موضوعیت ندارد. مواردی که این فیلتر پیاده شده است، با هدف ممانعت از انتخاب اشتباه بوده است.

    ارادت
    melika
    کاربر
    کاربر

    --
    17 فروردین 1392 04:20 ب.ظ
    پس از نظر شما نیازی به "ممانعت ازانتخاب اشتباه " در "پیش فاکتور" نیست !!!!!!!!
    momeni
    کاربر ارشد
    کاربر ارشد

    --
    17 فروردین 1392 05:07 ب.ظ
    سلام

    خیر - اشتباهی رخ نمی‌دهد. در هر سطر از پیش‌فاکتور می‌توان به دلخواه کالا یا خدمت درج نمود. اشتباه یعنی آنکه در جایی که "حتما" باید کالا انتخاب شود، کاربر اقدام به انتخاب خدمت نماید (و برعکس).
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.