چنانچه در هریک از مراحل نصب یا کاربری نرم‌افزارها به مشکلی برخورد کرده‌اید یا هر سوال، اشکال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید پاسخ خود را ابتدا در مطالب موجود جستجو و در صورت لزوم به عنوان یک مبحث جدید مطرح کنید، تا کارشناسان پشتیبانی به آن پاسخ دهند.

به منظور ثبت سوال جدید و یا پاسخ به موضوعات موجود، ابتدا می بایست از طریق صفحه مربوطه به سامانه وارد شوید. چنانچه نام کاربری دریافت نکرده اید، به صورت رایگان و از طریق صفحه مربوطه، ابتدا در سامانه ثبت نام نمایید.

قبليقبلي Go to previous topic
بعديبعدي Go to next topic
آخرين ارسال 23 مهر 1394 09:14 ب.ظ توسط nashenas
درخواست اضافه کردن نرم افزار باسکول به انبار نوسا
�5 پاسخ
مرتب:
شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.
مولف پيغام ها
mehrdadnosauser
کاربر جدید
کاربر جدید

--
23 بهمن 1391 09:26 ق.ظ
    با سلام بدینوسیله خواهشمند است نسبت به اضافه کردن امکان باسکول کردن کامیونها در نرم افزار انبار نوسا اقدام نمایید. شرکت ما (آرد زرین مشهد) از سال 1390 که برای اولین بار با نرم افزارهای نوسا آشنا شد، تصمیم به تهیه آنها گرفت منتها بعلت نداشتن امکان وارد کردن اطلاعات از دستگاه باسکول به داخل نرم افزار، موفق به خرید این نرم افزارها نشد.  در حال حاضر (دی 1391) اقدام به خرید نرم افزار مالی نوسا کرده ایم و از آن بسیار راضی هستیم ولی بعلت عدم امکان ورود اطلاعات باسکول شرکتمان به داخل نرم افزار انبار نوسا، هنوز اقدام به خرید این نرم افزار نکرده ایم.  متشکرم - مهرداد منوچهری (رییس هیأت مدیره)
    mansouri_hoda
    کاربر
    کاربر

    --
    23 بهمن 1391 10:55 ق.ظ
    با سلام و احترام خدمت اساتید بزرگوار و جناب آقای منوچهری

    به نظرم ، نکته قابل اشاره در عدم اتصال سیستم توزین با سیستم نوسا مخصوصا در صنعت آرد و گندم این است که در حال حاضر یکی از شرکتهای بزرگ فعال در این صنعت در استان یزد در حال استفاده از سیستم های انبار و فروش است و به نوعی عدم حضور سیستم توزین در سیستم انبار را با سیاستهای درون سازمانی خودش پوشش داده .
    قطعا وجود این امکان در سیستم مخصوصا در این صنعت ، روند انجام امور را تسهیل می نماید ولی هدفم این است عنوان کرده باشم ، دوستان بدون حضور این سیستم نیز پیاده سازی را انجام داده اند.

    molaei
    کاربر پیشرفته
    کاربر پیشرفته

    --
    23 بهمن 1391 11:47 ق.ظ
    با سلام و احترام.

    جناب آقای منوچهری عزیز، لینک بودن سیستم توزین با سیستم مالی یکپارچه نوسا، زوایای گوناگونی دارد که معمولا توجه چندانی به آن ها نمی شود.
    قرار است سیستم توزین، عدد حاصله را در کجای سیستم ما ثبت کند؟ درخواست؟ حواله؟ فاکتور؟ آیا سیستم توزین شما، تمام پارامترهای مورد نیاز نرم افزار را برای ثبت این اطلاعات در اختیار دارد؟

    بنده از نزدیک روال کار چهار نوع شرکت گوناگون را، از چهار صنف مختلف بررسی کرده ام. در هر چهار شرکت، با استفاده از باسکول عمل توزین انجام می شود. جالب ترین نکته ای که در این بین -سوای مباحثی که در بالا مطرح کردم- جلب توجه می کرد، زمانی بود که عمل توزین انجام می شد. بهتر از بنده می دانید که توزین در زمان خروج بار از مجموعه انجام می شود. زمانی که کار تنظیم درخواست و حواله و فاکتور به پایان رسیده است. در واقع وظیفه نوسا به پایان رسیده است. در واقع ما در روال کار نرم افزار، جایی برای آن کنترل نهایی شما (که توسط توزین انجام می شود) نداریم. یعنی جایی نداریم که آن عدد شما را در آن وارد نماییم.
    بگذریم که این توزین در زمان ورود هم داستان خاص خود را دارد که فعلا موضوع بحث ما نیست ...

    البته ممکن است روال کار شرکت شما با آنچه بنده دیده ام، متفاوت باشد. خوشحال می شوم که راهنمایی بفرمایید تا بتوانیم به نتیجه مثبتی برسیم.
    mehr-daanesh
    کاربر با تجربه
    کاربر با تجربه

    --
    23 بهمن 1391 09:07 ب.ظ
    با سلام و عرض ادب :
    با کسب اجازه از استاد عزیز ، جناب مولایی عرض میکنم با توجه به بررسی مختصری که راجع به کارخانجات مورد نظر جناب مولایی داشته ام ، روال اجرایی در اکثر این شرکتها همانطور که جناب مولایی فرمودند ، به گونه ایست که باسکول در نرم افزار نوسا هیچ جایگاهی ندارد .
    اما با توجه به امکانات وسیعی که در سیستم انبار و فروش نوسا وجود دارد ، ( درخواست ، پیش فاکتور ، قرارداد ، حواله و فاکتور ) که البته هر کدام از آنها به منظور خاصی در سیستم طراحی شده اند ، میتوان یک طرحواره استاندارد و اجرایی برای این گروه از شرکتها ارائه نمود که سیستم توزین نیز در این مسیر جایگاه واقعی خود را پیدا کند . ( مثلا در بین درخواست و برگه انبار ) . البته مشروط بر اینکه کارخانجات هدف نیز برخی تغییر روالها را در سازمان خود بپذیرند و نهایتا از هدف اصلی پیاده سازی سیستم در سازمان خود بهره مند گردند .
    ارادت
    heidarv
    کاربر
    کاربر

    --
    02 اسفند 1391 02:21 ب.ظ
    با سلام خدمت همه
    پيشنهاد ميكنم مقدار باسكول با فراخواني درخواست در حواله يا رسيد (يا به صورت انتخابي در مقدار فرعي) اعمال شود. اين موضوع در صنعت سيمان رايج است و باسكول به سيستم انبار و فروش متصل است.
    nashenas
    کاربر جدید
    کاربر جدید

    --
    23 مهر 1394 09:14 ب.ظ
    با سلام
    ماهم باسکول نیاز داریم لطفا بررسی بفرمایید در صورت امکان اضافه فرمایید
    ممنون
    شما مجاز به پاسخ به اين پست نمي باشيد.