سلام مجدد
1- در خصوص تعریف تفصیلی برای پرسنل، فرمایش شما کاملا متین ولی از آنجا که بنده کارمند واحد حقوق و دستمزد هستم، اختیار و امکان اعمال نظر در این مورد را ندارم.
2- در پایان هر سال مالی ممیزین بیمه و مالیات به گزارشات سرجمع به تفکیک هر پرسنل با فیلدهای مناسب لیست بیمه و مالیات نیاز دارند از آنجا که در این شرکت شعب بیمه و مالیاتی متفاوتی وجود دارد، باید این گزارش به تفکیک این شعب تهیه شود. در صورت استفاده از گزارش اصلی دستمزد و فرمول ysum ، متاسفانه شرط شعب فقط در آخرین ماه اعمال می شود و اگر برای تمام ماهها این گزارش گرفته شود یک پرسنل به تعداد ماههای حضور تکرار می گردد.
3- شرکت دارای اطلاعات کانورت شده از حقوق دستمزد Dos نوسا طی چند سال مالی قبلی است، در حال حاضر واحد اداری نیاز به گزارشاتی درخصوص کارکرد، اضافه کار، مرخصی ها و .... طی این سالها داشته که طبیعتا با توجه به جدا بودن پایگاهها و مطرح نبودن تفصیلی پرسنل، تهیه این گزارش به سختی امکان پذیر است.
با تشکر