با سلام،
نرمافزار مالی نوسا نه خود تصمیم میگیرد, نه کسی از او اجازه میخواهد، بلکه بنا به تعاریف ثبت شده توسط مدیران هر مجموعه عمل میکند. در صورت تعریف دسترسی، امکان ثبت اسناد یا تغییر و تعریف قوانین صدور خودکار اسناد به عهده مدیران مجموعه میباشد. البته شاید روزی ماشینها خود رانندگی کنند و نرمافزارها خود کار مالی کنند ولیکن هنوز این از توان ما خارج است.
از نظر سیستمی، نوسا قابلیت استفاده از 3 روش برای تعیین طرف حساب برگههای انبار را دارد، آزاد (دستی)، اختصاصی (قوانینی که مدیر مالی مجموعه برای کالاها تعریف و در سطر به سطر برگه استفاده میکند) یا عمومی (قوانینی که مدیر مالی مجموعه برای عموم کالاها تعریف و برای تمام برگه استفاده میکند).
تغییرات در طرف حساب اسناد تایید شده یا عملیاتی بسته به استفاده از هر یک از این روشها کمی متفاوت است ولیکن حذف اسناد مالی مرتبط (در صورت تأیید بودن برگهها)، پیشنویس کردن برگهها، حذف برگههای انتهای دوره، و مجدادا عملیاتی کردن تک تک برگههای مرتبط از حداقل نیازهای این امر میباشد. برای کمک دقیقتر با واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.
با تشکر،